افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1
دادستان عمومی و انقلاب قوچان:

آزادی ۷۷ زندانی جرائم غیر عمد قوچان

  • کد خبر : 6796
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
آزادی ۷۷ زندانی جرائم غیر عمد قوچان
دادستان عمومی و انقلاب قوچان از آزادی 77 زندانی جرائم غیر عمد، محکومین مالی و مهریه در این شهرستان طی یک سال گذشته با پرداخت بدهی و اخذ رضایت از شکات خبر داد.

به گزارش قوچان خبر، حسن همتی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گلریزان یک آیین ایرانی بوده که در اسلام نیز به آن تأکید شده است، اظهار کرد: سال گذشته با کمک‌های خیرین ٢ میلیارد تومان برای زندانیان جرائم غیر عمد، مالی و مهریه این شهرستان جمع‌آوری شد که با اخذ رضایت از شکات و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ستاد دیه، ٧٧ نفر از این زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی بیان کرد: با پیگیری مددکاران و رئیس زندان این شهرستان به همراه انجمن حمایت از زندانیان نیز از ٣۵٢ شاکی رضایت گرفته شد و موجب شد ١١٣ نفر از زندان قوچان آزاد شوند و این به‌جز آمار ٧٧ زندانی جرائم غیر عمد و محکومین مالی و مهریه است.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان از اعطای تسهیلات به ٩٠ نفر از زندانیان این شهرستان پس از آزادی خبر داد و افزود: قریب به ٧٠٠ میلیون تومان بسته‌های معیشتی و ۴ میلیارد و ۶٨۶ میلیون تومان لوازم‌التحریر، البسه و پوشاک، امور فرهنگی، کمک‌هزینه تحصیلی و… توسط انجمن حمایت از زندانیان کمک شده است.

همتی فر با تأکید بر اینکه ستاد دیه نیز برای آزادی زندانیان کمک‌های مالی انجام داده و به هر میزان که توسط مردم و خیرین جمع‌آوری شود، ستاد دیه سه تا چهار برابر کمک می‌کند، تصریح کرد: هم‌اکنون ٢۴ نفر زندانی جرائم غیر عمد مهریه  و مالی در زندان این شهرستان به سر می‌برند که بیش از ٣٠ میلیارد تومان برای آزادسازی این زندانیان نیاز است.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=6796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.