افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2

آماده‌باش مراکز خدمات سلامت قوچان برای خدمت به زائران پیاده رضوی

  • کد خبر : 7458
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
آماده‌باش مراکز خدمات سلامت قوچان برای خدمت به زائران پیاده رضوی
سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: سه مرکز خدمات جامع سلامت علی‌زینل، آلماجق و شهرکهنه این شهرستان برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، به نقل از «خبرگزاری فارس»، وحید صادقی اظهار کرد: هم‌زمان با روز‌های پایانی ماه صفر جمع عظیم زائران از مسیر این شهرستان به مشهد مقدس مشرف می‌شوند که باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای حفظ سلامت آن‌ها صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید خدمات درمانی کاملی به زائران پیاده و دیگر زائران مشرف به حرم امام رضا علیه‌السلام ارائه شود، گفت: کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان همه‌روزه در قالب دو گروه مجهز از تمامی ایستگاه‌های زائران پیاده بازدید و وضعیت مکان‌های اسکان، تکایا، مساجد، موکب‌ها و… را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی بررسی می‌کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان با اشاره به این موضوع که اورژانس بین‌راهی آلماجق و پایگاه اورژانس دو شهری نیز به‌صورت ترددی و دائم به زائران خدمات ارائه می‌دهند، افزود: دارو به‌اندازه کافی تدارک‌دیده‌شده است و در صورت نیاز به‌صورت رایگان در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

صادقی بیان کرد: مراکز خدمات جامع سلامت علی‌زینل، آلماجق و شهرکهنه این شهرستان به دلیل قرارگرفتن در مسیر زائران پیاده دهه آخر صفر، جهت خدمات‌رسانی به زائرین رضوی در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.