افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1

اختصاص اعتبار ٣۵ میلیارد تومانی اشتغال‌زایی در ٨ روستای قوچان

  • کد خبر : 7350
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
اختصاص اعتبار ٣۵ میلیارد تومانی اشتغال‌زایی در ٨ روستای قوچان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان از اختصاص اعتبار ٣۵ میلیاردتومانی برای اشتغال‌زایی در هشت روستای بخش‌های مرکزی، باجگیران، قوچان عتیق و آبکوه این شهرستان توسط بنیاد علوی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری «قوچان خبر»، به نقل از «خبرگزاری فارس»، حسین ولایتی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه جذب اعتبارات اشتغال‌زایی برای این شهرستان، اظهار کرد: سهمیه استان برای اعتبارات قرض‌الحسنه جزء سه بند (ب) تبصره دو قانون بودجه ١۴٠٣ یک هزار و ٢٩٠ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این اعتبار میان حدود ١٠ نهاد همچون کمیته امداد، بنیاد شهید، بسیج سازندگی، بهزیستی، سازمان زندان‌ها و… توزیع شده است، افزود: اعتبارات شناور است و دستگاه‌های اجرایی قوچان باید پیگیری اختصاص اعتبار ویژه و مختص شهرستان را از دستگاه استانی مربوطه انجام دهند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان با تأکید بر این مطلب که محدودیتی در جذب این اعتبارات وجود ندارد و تخصیص، تنها مستلزم پیگیری جدی دستگاه‌های اجرایی است، گفت: سهم بهزیستی خراسان رضوی از این اعتبارات ١٨٠ میلیارد تومان است که بهزیستی قوچان با پیگیری توانسته است ۵ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان جذب کند و دیگر دستگاه‌های شهرستان هم در حال رایزنی هستند.
ولایتی از اختصاص ٣۵ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی توسط بنیاد علوی برای هشت روستای این شهرستان خبر داد و افزود: این اعتبار برای ٢٠٠ طرح ١۵٠ میلیون‌تومانی و ۵ طرح یک میلیاردتومانی در نظر گرفته شده که برای روستاهای هدف آقکاریز، قیطاقی، علی‌آباد، کهنه فرود، کلوخی، دوغایی، دربادام و مجتمع دامداری شفیع است.
وی یادآور شد: بنیاد برکت هم اعتبارات مختص خود را در حوزه اشتغال‌زایی برای روستاهای هدف مزرج، دیزاوند، هی‌هی، گوجه، نسیم‌آباد، بیگلر، شهرکهنه، جرتوده، جعفرآباد شرقی، یساقی، ینگه قلعه، اینچه و امامقلی در نظر گرفته است که تمام این طرح‌ها در کمیته‌ای ویژه بررسی و سپس به بانک معرفی می‌شوند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان بیان کرد: اعتباری هم در بخش مشاغل خانگی اختصاص‌یافته که اولویت با طرح‌های پشتیبان است اما تلاش می‌شود اعتبار بیشتری اختصاص پیدا کند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.