افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6

از دست دادن آراء مردم دلیل مخالفت برخی نمایندگان با طرح شفافیت/ به زودی طرح شفافیت در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد

  • کد خبر : 5381
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
از دست دادن آراء مردم دلیل مخالفت برخی نمایندگان با طرح شفافیت/ به زودی طرح شفافیت در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد
حجت الاسلام پژمانفر گفت: یکی از دلیل مخالفت برخی نمایندگان با طرح شفافیت، موضوع از دست دادن آراء در حوزه‌های انتخابیه است.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: اکثریت نمایندگان در مجلس مخالف طرح شفافیت آراء نیستند و انشاالله به زودی این طرح در دستورکار مجلس قرار می گیرد و مصوب نیز می شود اما هنوز هیئت رئیسه در دستورکار مجلس قرار نداده است و ما نیز منتظریم تا هیئت رئیسه هرچه سریعتر این طرح را در دستور کار مجلس قرار دهد تا این طرح به تصویب برسد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا مخالفت برخی نمایندگان با طرح شفافیت به دلیل از دست دادن آراء در حوزه های انتخابیه است یا خیر گفت: نمی خواهم نیت خوانی کنم اما شاید یکی از دلیل مخالفت برخی نمایندگان با این طرح همین موضوع از دست دادن آراء در حوزه های انتخابیه باشد.

حجت الاسلام پژمانفر خاطر نشان شد: به طور کلی اگر معایب و محاسن طرح شفافیت مجلس در کنار هم قرار گیرند، محاسن این طرح از معایب آن بسیار بیشتر است از طرف دیگر یکی از دلایل اهمیت تصویب این طرح جلوگیری از فساد است و نمایندگان می توانند به صورت دقیق و شفاف آراء خود را در اختیار موکلین خود که همان مردم هستند قرار دهند.

وی در واکنش به مطرح شدن برخی شایعات در خصوص مخالفت رئیس مجلس شورای اسلامی با طرح شفافیت آراء نمایندگان، تصریح کرد: نظرات آقای قالیباف را در خصوص این طرح نمی‌دانم و قطعا باید نظرات رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح شفافیت از خود ایشان پرسیده شود.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.