افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
8

استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی جهت تسریع در عملیات اجرایی آزاد راه مشهد-چناران-قوچان

  • کد خبر : 4677
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی جهت تسریع در عملیات اجرایی آزاد راه مشهد-چناران-قوچان
نایب رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بر ضرورت استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی جهت تسریع در عملیات اجرایی آزاد راه مشهد-چناران-قوچان تاکید کرد.

به گزارش قوچان خبر؛ نماینده مردم قوچان و فاروج و نایب رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با مهندس موهبتی مدیر گروه عمران و زیرساخت بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی ، مهندس احمدی متولی آزاد راه‌های شمال شرق و دکتر پناه مدیر عامل آزاد راه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: این جلسه با هدف گفتگو و پیگیری عملیات اجرایی آزادراه و بزرگراه مشهد-چناران-قوچان برگزار شد.

وی افزود: قطعه‌ای از این آزاد راه تا چناران در حال انجام است و مطالعات ادامه تا قوچان و ادامه مطالعه آن از قوچان تا بجنورد محور این گفتگو است.

آذری ادامه داد: اینکه نباید اجازه دهیم این پروژه تعطیل شود و بررسی مشکلات اجرای پروژه مانند تملک اراضی در مسیر و اخذ قسمتی از بودجه و اعتبار از سفر رئیس جمهور و استفاده از ظرفیت استان قدس رضوی همچنین توجه به تهاتر نفتی و تهاتر بانکی که در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده و استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی تا ان‌شاءالله شاهد احداث این آزاد راه برای قوچان با هدف توسعه حوزه انتخابیه باشیم./

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.