افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
9

اعضای ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه در صورت فعالیت در ستادهای انتخاباتی باید استعفا دهند

  • کد خبر : 839
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
اعضای ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه در صورت فعالیت در ستادهای انتخاباتی باید استعفا دهند
امام جمعه قوچان گفت: اعضای ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه در صورت فعالیت در ستادهای انتخاباتی باید استعفا دهند

به گزارش قوچان خبر؛ حجه الاسلام هراتی مطلق امام جمعه قوچان گفت: حضور پر شور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا امری واجب و لازم بر آحاد و افراد جامعه است.
بفرموده رهبر عزیز و گرانقدرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله “هر کس با هرتفکر اگر کشورش را دوست دارد، در انتخابات شرکت نماید”
در کنار این موضوع مهم انتخاب اصلح با معیارها و ملاکهایی که حضرت ایشان فرمودند در درجه اهم قرار دارد، زیرا بناست کشور را مدت ۴ سال در اختیار شخصی قرار دهیم که سرنوشت مملکت را در دست بگیرد و با سیاستهای پیچیده دنیا مواجه باشد و در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی و مبارزه با رژیم صهیونیستی سینه سپر نماید و در حل مشکلات مردم شب و روز تلاش کند.
لذا با توجه به حساسیت موضوع و بنا به توصیه ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری، وظیفه اعضای ستاد نماز جمعه وستادهای وابسته به نهاد امامت جمعه و دفتر امام جمعه بیان ملاکهای انتخاب اصلح در کلام رهبر معظم انقلاب و تشویق به حضور حداکثری در انتخابات می‌باشد و از تعیین مصداق و فعالیت له یا علیه داوطلبان محترم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اجتناب نمایند.
بنابراین هریک از اعضا وابسته که تمایل به فعالیت در ستادهای انتخاباتی دارند باید قبلا استعفای خود را مکتوب به دفتر امام‌جمعه اعلام نمایند.
در پایان از کلیه مردم شهرستان قوچان دعوت می‌کنم با حضور پورشور در انتخابات برگ زرینی را در تاریخ سیاسی-فرهنگی شهر رقم بزنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
وَلِلَّهِ عاقِبَهُ الأُمورِ

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.