افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1
بخشدار قوچان عتیق خبر داد

افتتاح پنج پروژه عمرانی بخش قوچان عتیق هم‌زمان با هفته دولت

  • کد خبر : 7492
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
افتتاح پنج پروژه عمرانی بخش قوچان عتیق هم‌زمان با هفته دولت
بخشدار قوچان عتیق گفت: هم‌زمان با هفته دولت به نمایندگی از ۴۶ پروژه بخش قوچان عتیق، پنج پروژه عمرانی بااعتباری قریب به ٧ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، محمدرضا حسین زاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش قوچان عتیق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت و در قالب پروژه‌های یادگار ابراهیم، ۴۶ پروژه در این بخش افتتاح می‌شود که به‌صورت نمادین پنج پروژه بااعتباری قریب به ٧ میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اولین پروژه آسفالت روستای نسیم‌آباد بود که به نمایندگی از ٧ روستای این بخش انجام شد و با متراژ مجموع ٢٠ هزار مترمربع ٧ میلیارد تومان در این زمینه هزینه صورت گرفته است.

بخشدار قوچان عتیق تأکید کرد: در حوزه مسکن مقاوم روستایی نیز پروژه‌ای در این روستا به بهره‌برداری رسید که در این زمینه علاوه بر اعطای تسهیلات کم‌بهره ٣٠٠ میلیون تومانی و کمک نهادهای حمایتی، به برخی نیز تا ٢٠ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه بهره‌برداری از زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت روستای نوروزی به ارزش ٧۵٠ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های امروز بود، افزود: در روستای زیدانلو احیا و مرمت قنات قمرعشاق و آب‌نما استخر ورودی روستا به متراژ ۴۴٠ مترمربع و اعتبار ٧۵٠ میلیون تومان باهدف حفظ بافت اصلی روستا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حسین زاده از بهره‌برداری چمن مصنوعی روستای یزدان‌آباد با همکاری اداره ورزش و جوانان در این بخش خبر داد و یادآور شد: برای این پروژه یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان در مساحت یک هزار و ۵٠٠ مترمربع هزینه شده است که حفظ نشاط و شادابی در روستاها به‌ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان هدف اصلی این پروژه فرهنگی ورزشی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.