افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2
بخشداری مرکزی قوچان خبر داد:

افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی در بخش مرکزی قوچان

  • کد خبر : 7486
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی در بخش مرکزی قوچان
بخشداری مرکزی قوچان گفت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت و از پروژه‌های یادگار ابراهیم، ۳۲ پروژه عمرانی بااعتبار ۱۲ میلیارد تومان در بخش مرکزی قوچان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، علی فضایلی نیا ظهر امروز در بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت بخش مرکزی در جمع مدیران و اهالی روستاهای این شهرستان، اظهار کرد: هم‌زمان با این ایام، بخش مرکزی بهره‌برداری از ۳۲ پروژه عمرانی بااعتبار ۱۲ میلیارد تومان را در دستور کار قرار داد که از این تعداد، ۲۹ پروژه مربوط به دهیاری‌ها و ۳ طرح نیز مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه به صورت نمادین امروز سه پروژه با اعتباری قریب به ۳ میلیارد تومان در بخش مرکزی قوچان مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: پروژه لایروبی قنات روستای دیزاوند به طول ۶۵۰ متر با تعداد میل چاه ۱۶ حلقه یکی از این پروژه ها بود و اعتبار هزینه شده برای آن به ۳۸۰ میلیون تومان رسید که ۳۲۷ میلیون تومان آن توسط دولتی و مابقی به صورت خودیاری تأمین اعتبار شد.

بخشدار مرکزی قوچان پروژه تولید تیرچه صنعتی با دستگاه اتوماتیک در روستای تیمورآباد در مساحت ۳ هزار مترمربعی را نیز از دیگر پروژه های این بخش دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه ۱۵ میلیارد تومان است که ۲ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات دولتی تأمین اعتبار شد و این طرح اشتغال مستقیم ۷ نفر را به همراه دارد.

وی یادآور شد: یکی از پروژه های دیگر طرح توسعه اشتغال‌زایی کارگاه تولید ذرت حجیم‌شده و پفک در روستای فخرآباد بود که این پروژه نیز ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده و اشتغال‌زایی برای ۴ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.