افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0

اولین شهرک گلخانه‌ای و گردشگری در شهرستان قوچان احداث خواهد شد

  • کد خبر : 8007
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
اولین شهرک گلخانه‌ای و گردشگری در شهرستان قوچان احداث خواهد شد
مدیر شرکت تعاونی کارکنان شهرداری قوچان از ایجاد اولین شهرک گلخانه ای و گردشگری در قوچان در صورت اخذ مجوزهای لازم در زمینی به مساحت 30 هکتار خبر داد.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکیدات فراوانی مبنی بر ضرورت تشکیل تعاونی‌ها و حمایت صددرصدی از تشکیل و توسعه آن‌ها در سطح کشور داشته‌اند که به همین منظور شرکت تعاونی کارکنان شهرداری قوچان ایجادشده است.

وی یکی از نیازها و کمبودهای این شهرستان را نبود گلخانه‌ای مجهز و پیشرفته دانست و خاطرنشان کرد: هم‌مرزی قوچان با کشورهای آسیای میانه از طریق ترکمنستان فرصت مناسبی بوده تا بتوان این فضا در سطح شهرستان ایجاد کرد.

مدیر شرکت تعاونی کارکنان شهرداری قوچان با اشاره به بازدید معاون امور اراضی اداره کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی از زمین‌ در اختیار این شرکت، گفت: اراضی شهرک و مجتمع تعاونی فوق در کیلومتر 7 جاده قوچان مشهد و در مساحتی حدود 30 هکتار خریداری و توسط شرکت مشاور نقشان طراحی و در مرحله اخذ مجوزهای مربوطه است.

حسینی تأکید کرد: در صورت موافق و اخذ مجوز از اداره کل جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی به‌زودی و در آینده‌ای نزدیک اولین شهرک گلخانه‌ای و گردشگری شهرستان قوچان در حاشیه جاده سنتو و در نزدیکی شهر احداث خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=8007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.