افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
13

برداشت غیر مجاز ١١٠ میلیون ریالی، نتیجه اعتماد بیجا در فضای مجازی

  • کد خبر : 1361
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
برداشت غیر مجاز ١١٠ میلیون ریالی، نتیجه اعتماد بیجا در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی فردی که با شگرد درج آگهی فروش کالا در فضای مجازی،١١٠میلیون ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش قوچان خبر؛ سرهنگ قدیر مصرخانی در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ١١٠ میلیون ریالی فردی ناشناس از وی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، شاکی در یکی از سایت های واسطه گر با آگهی فروش کالا مواجه شده و با فرد فروشنده تماس می گیرد، که فروشنده از او مبلغ١١٠ میلیون ریال تقاضا می کند.
این مقام انتظامی بیان داشت:شاکی نیز مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک ونشانی به حساب آن فرد واریز که متهم پس از دریافت ١١٠ میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت، اقدام به مسدود کردن ID شاکی و خاموش کردن گوشی خود کرده و پاسخگوی وی نمی باشد.
سرهنگ مصرخانی تصریح کرد:کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم را استان آذربایجان غربی شناسایی و ضمن برگشت مبلغ کلاهبرداری شده با دستور مقام قضایی به حساب شاکی، پرونده جهت دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان خاطر نشان کرد:مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و شماره تلفن ٠٩۶٣٨٠به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات شهروندان در فضای مجازی است.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.