افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
8

بسیج سازندگی قوچان به نیازمندان ۳۴ میلیارد ریال کمک کرد

  • کد خبر : 6586
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
بسیج سازندگی قوچان به نیازمندان ۳۴ میلیارد ریال کمک کرد
فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بسیج سازندگی این شهرستان حدود ۳۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در قالب بسته ها و سبدهای کالایی به نیازمندان این شهرستان کمک معیشتی کرده است.

به گزارش قوچان خبر؛ سرهنگ پاسدار علی زرقانی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کمک در قالب بسته های معیشتی، سه هزار و ۵۰۰ فقره سبد کالا و همچنین توزیع غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان قوچان بوده است.

وی ادامه داد: امسال بسیج سازندگی علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام به توزیع ۲۸ سری جهیزیه و کمک هزینه خرید جهیزیه با اعتبار سه هزار و ۷۵۰ میلیون ریال و توزیع لوازم‌التحریر بین نیازمندان قوچانی کرده است.

فرمانده سپاه قوچان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر ساخت مسکن محرومین در قوچان به ارزش هر واحد ۳۰۰ میلیون تومان گفت: مرمت قنوات به میزان ۴۹۰ میلیون تومان به‌صورت مشارکتی توسط بسیج سازندگی و اهالی روستاها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه هفته بسیج تکریم و تجلیل از بسیجیان مدافع امنیت است که در این راستا ۱۵ عنوان برنامه شاخص در شهرستان به همراه ۲۲ عنوان برنامه پایگاهی و حوزه‌ای است که به‌ صورت یکپارچه در تمامی پایگاه‌ها اجرا می‌شود.

سرهنگ زرقانی با اشاره به فعالیت ۸۰۰ جهادگر در قالب ۲۲ گروه برای ارائه خدمات بهداشتی ، فنی و عمرانی و آموزشی به روستاهای قوچان اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص و مهم هفته بسیج در این شهرستان تجلیل از جهادگران عرصه محرومیت‌زدایی و برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در روستاهای هدف است.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=6586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.