افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5

بهبودی حدود ۸۹ درصد از بیماران کرونایی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان

  • کد خبر : 2505
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
بهبودی حدود ۸۹ درصد از بیماران کرونایی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان
طی ۵ماه ابتدای امسال، هزار و ۹۷۱بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان بستری شده و حدود 89 درصد از این بیماران بهبود یافته اند.

به گزارش قوچان خبر؛ مدیر شبکه بهداشت قوچان اظهار داشت: ظرفیت بستری بیماران کرونایی در مواردبحرانی تا ۵بخش نیز افزایش پیدا کرد.

دکتر فرشید فتحی مقدم افزود: همچنین براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت با حذف اعمال جراحی الکتیو و محدود کردن اعمال جراحی به موارد اورژانسی، سعی کردیم از حداکثر فضای موجود برای ارائه خدمت به مبتلایان به بیماران کووید١٩ استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکل تامین اکسیژن بیماران به ویژه در شرایط بحرانی، از ماه‌ها قبل ارتقای سیستم اکسیژن رسانی با اولویت فوری در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری‌های انجام شده در مرداد ماه، دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵میلیارد ریال خریداری و نصب شد.

دکتر فتحی مقدم اضافه کرد: این اقدام باعث شد در موج پنجم کرونا بر خلاف بسیاری از شهرها، از نظر تامین اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی در شهرستان قوچان هیچ مشکل خاصی ایجاد نشود و بتوانیم در حد توان، خدمات مناسبی به بیماران ارائه دهیم

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.