افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۲۲ میلیارد تومان پروژه در قوچان

  • کد خبر : 5129
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۲
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۲۲ میلیارد تومان پروژه در قوچان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان گفت: همزمان با طلیعه چهل و سومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۸۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان در قوچان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام هادی ایمانی نیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر ۸۱ پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد یا کلنگ‌زنی می‌شود که ارزش ریالی پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و بخش خصوصی ۱۲۲ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان برآورد شده است و پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی زیر ۱۰۰ درصد نیز داشتند در برنامه افتتاح‌ها قرار ندارد.

وی افزود: ستاد دهه فجر این شهرستان در قالب ۱۹ کارگروه تخصصی برنامه‌های فجر ۱۴۰۰ را برنامه‌ریزی کرده‌اند. ۹۴ برنامه اصلی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در روزشمار دهه فجر امسال قرار دارد و ۱۵۴ برنامه فرعی به پیوست در طول دهه توسط کارگروه‌ها انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ایمانی کیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد مختلف شکل گیری انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بسیاری از تحلیلگران خارجی حوزه سیاسی و اجتماعی در این حیرت باقی مانده‌اند که چگونه مردی از حوزه علمیه به پا خواسته و با شجاعت و اقتدار هدایت مردم در مبارزه با ظلم و استبداد را انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه دهه فجر نوید حرکت یک ملت به سمت استقلال و آزادی است، گفت: امروز بسیاری از دلدادگان انقلاب اسلامی و آزادی خواهان جهان در گوشه و کنار دنیا دل در گرو نهضت انقلاب دارند.

انقلاب اسلامی از همان روزهای تبعید امام خمینی(ره) صادر شد

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه قوچان نیز گفت: امام خمینی (ره) از همان روزهای قرار داشتن در تبعید این انقلاب را صادر کردند.

وی افزود: امروز رشحات این صدور در اقصی نقاط عالم دیده می‌شود. این انقلاب و صدور آن به برکت مجاهدت و رشادت جوانان و مجاهدان فی سبیل‌الله به دست آمده است که خون خود را در راه اسلام دادند تا این انقلاب پا برجا بماند.

امام جمعه قوچان در ادامه گفت: اگر امروز مسؤولان نسبت به وظایف خود قصور و کوتاهی انجام دهند مدیون خون شهیدان می‌شوند. جوانانی که بهترین روزهای عمر خود را در جبهه جنگیدند، برای آن رفتند که امروز کارگزاران و مسؤولان نظام از انقلاب پاسداری کنند و این پاسداری به معنای خدوت صادقانه، خالصانه و بی‌ریا برای مردم است.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.