افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
امام‌جمعه قوچان خواستار شد؛

تسریع در ایجاد ستاد خدمات‌رسانی به زائران امام رضا علیه السلام در دهه پایانی صفر

  • کد خبر : 6475
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
تسریع در ایجاد ستاد خدمات‌رسانی به زائران امام رضا علیه السلام در دهه پایانی صفر
هراتی مطلق گفت: باید ستاد خدمات‌رسانی به زائران امام رضا علیه‌السلام در دهه پایانی صفر هرچه سریع‌تر در قوچان تشکیل‌شده و اسباب خدمت‌رسانی به زائران فراهم شود تا زائر در این شهر دچار سرگردانی نشود.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای قوچان با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دولت‌های مختلف عنایت ویژه‌ای به مسئله مسکن به‌ویژه برای محرومان و مستضعفان داشته‌اند و در این دولت نیز توصیه‌های مهمی در این زمینه کردند.

وی با تأکید بر اینکه همه مسئولین باید عزم راسخی برای برطرف کردن مشکل مسکن داشته باشند، افزود: امروز در شهرستان قوچان هم این معضل مسکن مشهود بوده به‌ویژه برای جوانان تازه ازدواج‌کرده، که می‌طلبد چاره‌اندیشی صورت بگیرد.

امام‌جمعه قوچان مسئله تولید را مهم‌ترین سرفصل حوزه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: باوجود شهرک صنعتی شماره ۲ که تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی شده است باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار و برطرف کردن موانع بود تا سرمایه‌گذار با آرامش خاطر اقدام به سرمایه‌گذاری در این شهرستان و ایجاد کارگاه‌های تولیدی و صنعتی کند.

هراتی مطلق بابیان اینکه باید به‌جای دعواهای زرگری به دنبال طرح مسائل و رفع مشکلات در شهرستان بود زیرا دولت خدمتگزار، قوی و مردمی روی کار است، گفت: قوچان باید از این وضعیت درآمده و حداقل دو کارخانه بر اساس استعدادهای منطقه در آن ایجاد شود تا جوانان این شهرستان برای کار آواره شهرهای دیگر نشوند.

وی با اشاره به فعالیت تنها یک دفتر پلیس ۱۰+ در این شهرستان بیان کرد: این دفتر نمی‌تواند حجم زیاد مراجعان را پاسخ‌دهی کند لذا باید برخی موانع موجود برطرف و تردد زائران برای عتبات عالیات تسهیل شود تا شاهد حضور گسترده زائران در اربعین باشیم.

امام‌جمعه قوچان با یادآوری این موضوع که این شهرستان در مسیر تردد پیاده‌روی زائران آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در دهه پایانی صفر است، تأکید کرد: مردم این شهرستان به‌ویژه هیئت‌های مذهبی می‌توانند همانند موکب‌های عراقی اقدام به برپایی موکب و پذیرایی از زائران علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در دهه پایانی سفر کنند لذا باید ستاد خدمات‌رسانی هرچه سریع‌تر تشکیل‌شده و اسباب خدمت‌رسانی به زائران فراهم شود تا زائر در این شهر دچار سرگردانی نشود.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=6475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.