افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0

تشکیل ١١٢ پرونده تخلف صنفی و قاچاق در قوچان از ابتدای امسال

  • کد خبر : 7869
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
تشکیل ١١٢ پرونده تخلف صنفی و قاچاق در قوچان از ابتدای امسال
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان گفت: طی بازرسی‌های انجام‌شده از واحدهای صنفی این شهرستان طی امسال، ١١٢ پرونده تخلف و قاچاق به ارزش ٣٠ میلیون و ٣١۴ هزار تومان تشکیل‌شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» به نقل از «خبرگزاری فارس»؛ امیر معینی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶٨۵ پروانه کسب برای واحدهای صنفی این شهرستان صادر یا تمدید مجدد صورت‌گرفته که در حوزه ایثارگری نسبت به سال گذشته با رشد ٩٠ درصدی روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و ٨٠ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی این شهرستان صورت‌گرفته است و این سرکشی‌ها روزانه و نوبه‌ای انجام می‌شود، افزود: طی این مدت ١١٢ پرونده تخلف صنفی و قاچاق تشکیل شد که ارزش ریالی این پرونده‌ها به ٣٠ میلیون و ٣١۴ هزار تومان می‌رسد و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان از صدور جواز تأسیس و توسعه برای هفت واحد صنعتی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ارزش ریالی این سرمایه‌گذاری‌ها به ١٢۵ میلیارد تومان می‌رسد که زمینه اشتغال ٩٢ نفر را به‌صورت مستقیم فراهم می‌کند و در حوزه‌های چدن و فولاد، پنل و سقف خودرو، کیت‌های الکترونیکی، تولید گرانول، ظروف پلاستیکی، سرامیک کف و… است.

معینی با یادآوری این موضوع که حدود ٧٠ واحد صنعتی فعال در این شهرستان وجود دارد، تأکید کرد: مجتمع دوچرخه‌سازی قوچان در مراحل پایانی انتقال و واگذاری به شرکت آتیه دماوند بوده که هم اکنون ٨٠ نفر در خط تولید آن مشغول فعالیت هستند و قطعاً توسعه آن می‌تواند زمینه اشتغال و صادرات بیشتر این محصول را فراهم کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.