افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7
امام‌جمعه قوچان:

تیم مذاکره‌کننده سیاست‌ها و فرمایشات رهبری در مذاکرات را پیاده‌سازی کنند

  • کد خبر : 3551
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۲
تیم مذاکره‌کننده سیاست‌ها و فرمایشات رهبری در مذاکرات را پیاده‌سازی کنند
قوچان-هراتی مطلق گفت: توقع ملت از تیم مذاکره‌کننده این است که دستورات و فرمایش‌های مقام معظم رهبری را جامعه عمل پوشانده و همان سیاست‌ها را پیاده‌سازی کنند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای قوچان اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در حال آماده شدن برای مذاکرات وین در آذرماه بوده و هرچه زمان مذاکره نزدیک می‌شود آمریکای جنایتکار شرط گذاشته و خط‌ ونشان می‌کشد.

وی با یادآوری اینکه آمریکا از برجام خارج‌شده و به تعهد خود عمل‌نکرده لذا نمی‌تواند در مذاکره دخالت کند، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بارها توصیه کرده‌اند که اگر بنا بر انجام مذاکره است باید در ابتدا تحریم‌ها حذف شود و دولت مردم امروز توجه ویژه‌ای به این فرمایش‌ها دارند.

امام‌جمعه قوچان تأکید کرد: توقع ملت از تیم مذاکره‌کننده این است که دستورات و فرمایش‌های مقام معظم رهبری را جامعه عمل پوشانده و همان سیاست‌ها را پیاده‌سازی کنند.

وی یادآور شد: متأسفانه ۸ سال سرنوشت این مردم و مملکت را به برجام و مذاکره گره زدند درصورتی‌که جز افزایش مشکلات و زیاده‌خواهی‌های استکبار هیچ اتفاق دیگری رخ نداد.

هراتی مطلق با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت این موضوع، گفت: بر اساس آمار سرانه مطالعه در ایران حدوداً روزی ۶ دقیقه بوده که این بسیار کم است و باید توجه به کتاب‌خوانی و مطالعه کتب جدید مورد تأکید قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بسیاری از دانشمندان، مؤلفان و بزرگان دینی اهل ایران بودند که این براثر مطالعه و تحقیق به‌دست‌آمده است لذا نباید کتاب‌خوانی مهجور شده و از خواندن کتاب غفلت کرد.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به استقرار مراکز تجمیع واکسیناسیون شهرستان قوچان در مصلای قبا گفت: برخی بدون داشتن علم و تخصص کافی با واکسن زدن مخالف کرده و دیگران را نیز به این موضوع سوق می‌دهند درصورتی‌که تنها را ایمن شدن جامعه تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=3551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.