افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
3
امام‌جمعه قوچان:

جمهوری اسلامی ایران در رأس مبارزه با تروریسم جهانی قرار دارد / خدمت‌رسانی به مردم؛ اولویت دولت سیزدهم

  • کد خبر : 2369
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
جمهوری اسلامی ایران در رأس مبارزه با تروریسم جهانی قرار دارد / خدمت‌رسانی به مردم؛ اولویت دولت سیزدهم
هراتی مطلق گفت: آمریکای جنایتکار تروریسم پرور بوده و حمایت‌های مالی و معنوی زیادی از تروریسم همچون منافقین انجام می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران هم قربانی این جنایت‌ها بوده و هم در رأس مبارزه با تروریسم جهانی قرار دارد.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق؛ امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به‌روز مبارزه با تروریسم جهانی و شهادت شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: ایران اسلامی یکی از کشورهایی بوده که از تروریسم ضربه‌های فراوانی خود و می‌توان به ترور شهیدان مطهری، مفتح، صیاد شیرازی و اخیراً نیز فخری زاده در این زمینه اشاره داشت.

وی با تأکید بر اینکه منافقین بسیاری از ذخایر و بزرگان این نظام را که هرکدام اندوخته علمی و معنوی بودند به شهادت رسانده و مقام معظم رهبری خود یک سند زنده از جنایت‌های تروریسم و منافقین به شمار می‌آیند، گفت: امروز آمریکای جنایتکار تروریسم پرور بوده و از منافقین حمایت‌های مادی و حتی معنوی انجام می‌دهد و آن‌ها را در کشورهای خود پناه می‌دهند.

خطیب جمعه قوچان با اشاره به سیاست‌های یک بام و دوهوای غرب و اروپا در مبارزه با تروریسم، بیان کرد: امروز داعش به‌عنوان بزرگ‌ترین تروریسم قرن ظهور کرده و به جنایت می‌پردازد و این‌ها پرورش‌یافته در دامن آمریکا، فرانسه و ترکیه بودند.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم بوده و در رأس مبارزه با تروریسم جهانی نیز قرار دارد، تصریح کرد: در همین شهرستان قوچان بسیاری از کسبه مؤثر همچون شهیدان عطاران، موسویان، آهنچیان، داوودی و… قربانی منافقین و تروریسم جهانی شدند.

هراتی مطلق با اشاره به استقرار دولت سیزدهم و رأی اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی دولت، گفت: امروز خدمت‌رسانی به مردم، برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی و مبارزه با بیماری منحوس کرونا باید در اولویت دولت قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: امروز مردم قوچان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و علاوه بر استفاده از ماسک از برپایی دورهمی‌های خانوادگی در فضای بسته خودداری کنند زیرا عامل اصلی انتقال و بستری‌های امروز در بیمارستان حضرت موسی بن جعفر(ع) این شهرستان دورهمی‌ها در مجالس عروسی و شادی پیش از محرم بود که بسیاری از مبتلایان کرونا به آن اذعان دارند.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به ضررهای بازار و کسبه از تعطیلی‌ها پشت سرهم طی دو سال اخیر، بیان کرد: به نظر می‌رسد برای درمان گوشه‌ای از زخم‌های اصناف، بهتر است مجریان و متولیان امر درزمینه مالیات و عوارض تخفیف‌هایی به آن‌ها بدهند تا کمکی هرچند کوچک به آنان صورت بگیرد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.