افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
3

جولان کرونای هندی در قوچان / هنوز تعطیلی گروه‌های شغلی ابلاغ نشده است

  • کد خبر : 1682
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
جولان کرونای هندی در قوچان / هنوز تعطیلی گروه‌های شغلی ابلاغ نشده است
فرماندار قوچان گفت: درحال حاضر کشور وارد پیک پنجم شده و درگیری جدی با شیوع کرونا هندی داشته که چندین مورد ابتلا به این نوع از جهش کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شده است.

به گزارش قوچان خبر؛ امین‌رضا مرآتی اظهار کرد: کشور در حال حاضر درگیر پیک پنجم کرونا بوده و سویه دلتا یا همان کرونا هندی شیوع بیشتری نسبت به قبل دارد که تاکنون چندین مورد از ابتلا به این ویروس در قوچان شناسایی شده است.

فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه سرعت شیوع کرونا بالا بوده و همین امر نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد، گفت: متأسفانه روند بستری و پذیرش کرونا مثبت در قوچان در مقایسه با میزان ترخیص رو به افزایش بوده است و اگر ورود جدی برای مقابله در این زمینه صورت نگیرد مجبور به اعمال تعطیلی‌های گسترده خواهیم بود.

وی یادآور شد: وضعیت قرمز قوچان صبح امروز به صورت رسمی اعلام شده و بعد از جلسه استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا، بر اساس آخرین دستورالعمل‌ها جلسه‌ای در سطح شهرستان برگزار شده و محدودیت‌ها اعلام می‌شود.

مرآتی تصریح کرد: برای اعمال محدودیت‌ها در حوزه اصناف نیز زیرگروه‌های شغلی به جهت حمایت از معیشت کسبه و بازاریان تغییرلتی داشته است که این مسئله نیز در زمات مقرر اعلام می‌شود.
فرماندار قوچان بیان کرد: دستگاه قضایی نیز ورود جدی داشته و اگر افراد در برگزاری مراسم‌های شادی یا عزا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با برخورد جدی روبرو خواهند شد و این برای تالارها نیز صادق بوده و علاوه بر حوزه قضایی، تعزیرات و بهداشت نیز برخوردهای خود را انجام می‌دهند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.