افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5
امام‌جمعه قوچان:

حماسه مردم در ۹دی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی بود حماسه مردم در ۹دی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی بود

  • کد خبر : 4399
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
حماسه مردم در ۹دی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی بود حماسه مردم در ۹دی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی بود
هراتی مطلق گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی سال 88 و امروز پس از دو سال شیوع ویروس کرونا در کشور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام اسلامی بود.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان در مراسم تجمع و راهپیمایی روز بصیرت در میدان ولی‌عصر(عج) این شهرستان اظهار کرد: افرادی که مقطعی در این نظام دارای مسئولیت و رئیس مجلس یا نخست‌وزیر بودند با همراهی دشمن به بهانه انتخابات، نظام را نشانه گرفته و مشکلاتی به وجود آوردند.

وی با تأکید بر همراهی این افراد با منافقان، مشرکان و کسانی که به خون این نظام تشنه بودند، گفت: متأسفانه آن‌ها با ریختن آب به آسیاب دشمن، عمود، خیمه و پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند و باید دانست که تمام مشکل آن‌ها سیاست نبود بلکه بحثشان اعتقادی بود.

امام‌جمعه قوچان بابیان اینکه مردم هیچ‌گاه از مکتب امام حسین علیهم‌السلام کوتاه نمی‌آیند و در طول این ۴۳ سال نیز همیشه فریاد «لبیک یا حسین» را سر داده‌اند، تصریح کرد: ملت در دفاع از این نظام مقدس همیشه پای‌کار بودند و این را نیز در آن برهه و ۹ دی سال ۸۸ به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: مراجع عظام تقلید، کسبه و بازاریان، خانواده‌های شهدا و حتی کسانی که به قولی قشر خاکستری محسوب می‌شدند نیز برای دفاع از این نظام به میدان آمدند و همه شعار «خامنه‌ای کوثر است-دشمن او ابتر است» را فریاد زدند.

هراتی مطلق حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ و امروز پس از دو سال شیوع ویروس کرونا در کشور را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز بصیرت یعنی شناخت راه درست در مواقع حساس و اقدام و عمل به‌موقع، همان اقدام قاطع و انقلابی که مردم در ۹ دی ۸۸ داشتند.

وی تأکید کرد: علاوه بر بصیرت امروز مردم نیز باوجود همه مشکلات اقتصادی که روی‌هم انباشته‌شده است باید صبر و استقامت نیز داشته باشند تا با درصحنه بودن به نتیجه برسند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.