افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6

«خادم بودن» از ضروریات مدیریتی در دولت است

  • کد خبر : 5268
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
«خادم بودن» از ضروریات مدیریتی در دولت است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: «خادم بودن» برای مردم را از ضروریات مدیریتی در این دولت است. یکی از اهداف نظام اسلامی از بین رفتن نظام ارباب رعیتی و جایگزین شدن نظام ارباب رجوعی بود و امروز مردم ارباب ما بوده و ما خادم و نوکر آن‌هاییم.

به گزارش قوچان خبر؛ سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار قوچان اظهار کرد: بر اساس احادیث و روایات مکلف به زندگی در سایه سار حکومت اسلامی هستیم. امروز نظام اسلامی شکل گرفته و انتظار مردم از مدیران و کارگزاران مسلمان بودن و اسلامیت داشتن است.

وی با اشاره به این که دست پاکی، فسادستیزی، مردمی و جهادی بودن در آیات و روایات وجود دارد و همه مدیران باید به اخلاقیات فردی، اجتماعی و اداری توجه کنند، گفت: امروز دوران بوروکراسی اداری باید کنار گذاشته شود و فضای اداری برای مردم تسهیل و راحت شده و عدالت محوری ملاک کار قرار بگیرد.

طباطبایی خادم بودن برای مردم را از ضروریات مدیریتی در این دولت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف نظام اسلامی از بین رفتن نظام ارباب رعیتی و جایگزین شدن نظام ارباب رجوعی بود و امروز مردم ارباب ما بوده و ما خادم و نوکر آن‌هاییم.

وی تأکید کرد: امروز مباحث فسادستیزی، جهادی و با مردم بودن، اعتقاد به اینکه می‌توانیم، توجه به توانمندی درونی جامعه و عدالت محوری به عنوان شاخصه در خراسان رضوی مدنظر قرار گرفته و برای مدیران استان از میان افرادی امین، سالم و توانمند انتخاب صورت گرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی یادآور شد: برای انتصاب فرمانداران استان از مشورت و نظرات نخبگان، ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده شده و در نهایت با جمع بندی، تصمیم را خودمان می‌گیریم چون ما کارگزار دولتی بوده و باید پاسخ‌گو باشیم اما سعی بر رعایت شاخص‌ها و مطالبه‌ها انجام شده است.

فضای مجازی و برخی رسانه‌های نوین سرباز رایگان دشمن شده‌اند

علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با بیان اینکه فتنه گری از زمان اهل بیت وجود داشته و امروز بچه‌های جهادی و ولایی نیز از این فتنه‌گری‌ها آسیب می‌بینند، بیان کرد: چله‌ای پرقدرت از انقلاب با تمام فراز و نشیب‌ها پشت سر گذاشته شده است اما برخی مدیران فاقد تعهد و تخصص هستند.

وی تأکید کرد: اقتصاد نقطه کلیدی و تعیین کننده برای نظام اسلامی به شمار می‌رود و مسئله فقر و غنا در تفکرات ایدئولوژیک اثرگذار است. بنابراین اقتصاد قوی نقطه قوت و عامل سلطه ناپذیری به شمار می‌آید.

آذری با یادآوری این موضوع که فضای مجازی و بعضی از رسانه‌های نوین سرباز رایگان معاندان شده‌اند، تصریح کرد: امروز در فضای مجازی قوچان کسانی که هویت ندارند و شجاعتی برای آشکار کردن هویت خود هم ندارند دولت، مجلس و حتی ولایت را هدف قرار دادند و این به دلیل کم کاری مسؤولین است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسانی که به دنبال پروژه ناامیدسازی هستند باید بدانند که آب در هاون کوبیدن است و آماده سازی زیرساخت‌ها در این شهرستان کمی زمان می‌برد.

وجود فساد در برخی ادارات به مانعی برای رشد و توسعه تبدیل شده است

سرپرست جدید فرمانداری قوچان هم در این مراسم با بیان اینکه فسادستیزی، مردم داری و عدالت محوری در سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت قرار دارد، گفت: وجود فساد در برخی ادارات به مانعی برای رشد و توسعه تبدیل شده است و این مسئله یکی از مشکلات در جامعه هست.

عباسعلی صفایی بیان کرد: مجلس انقلابی هم رویکرد پیشرفت و توسعه دارد و رئیس جمهور با حضور میدانی در سفرهای استانی و خارجی و ارتباط با همسایگان توانسته نقطه امیدی در جامعه به وجود آورد.

وی پیشینه قوچان را در گذشت و همدلی قوی برشمرد که باید به جایگاه اصلی خود به عنوان دروازه ورودی خراسان رضوی برگردد و افزود: امروز زمان آزمون و خطا به پایان رسیده و باید از تجربیات و اندوخته‌ها استفاده شود لذا از ظرفیت اصحاب رسانه، فرهنگ، اندیشمندان و جهادگران بهره گرفته خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات یک ساله امین رضا مرآتی فرماندار سابق قوچان تقدیر و تشکر به عمل آمد و عباسعلی صفایی با حکم یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری قوچان منصوب شد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.