افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2
رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان مطرح کرد:

خدمت‌رسانی جمعیت هلال‌احمر به ۹۰۰ زائر پیاده در مسیر قوچان-مشهد

  • کد خبر : 7425
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
خدمت‌رسانی جمعیت هلال‌احمر به ۹۰۰ زائر پیاده در مسیر قوچان-مشهد
رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از خدمت‌رسانی به بیش از ۹۰۰ زائر پیاده امام رضا علیه‌السلام در ایام پایانی ماه صفر و در قالب طرح هم‌سفران خورشید توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، محمد رضایی رکن‌آبادی صبح امروز در حاشیه حضور در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح هم‌سفران خورشید از پنجم شهریورماه در این شهرستان به‌منظور ارائه خدمات امدادی به زائرین پیاده حرم مطهر رضوی آغازشده و تا ۱۰ شهریور ادامه داشت.

وی بابیان اینکه طی این بازه زمانی بیش از ۹۰۰ نفر زائر پیاده امام رضا علیه‌السلام از خدمات امدادی هلال‌احمر قوچان بهره‌مند شده‌اند، گفت: این خدمات شامل بانداژ و پانسمان زخم‌ها، درمان تاول، ماساژ و توزیع داروهای موردنیاز برای زائرین و حمایت‌های روحی و روانی بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان با یادآوری این مطلب که در این طرح بیش از ۲۱۰ نفر روز از پرسنل، امدادگران و نجاتگران و اعضای داوطلب و جوانان مشارکت داشته‌اند، افزود: در طول مدت اجرای طرح از ۴ دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه خودرو ست نجات،  یک دستگاه خودرو پیکاپ و… جهت ارائه خدمات امدادی استفاده‌شده است.

رضایی تأکید کرد: تعداد ۲۰ نفر از اعضای جوانان و نجاتگران شعبه قوچان به مشهد مقدس اعزام شدند تا در طرح ویلچررانی و جابجایی زائرین در محدوده حرم مطهر رضوی و ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه مشارکت داشته باشند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.