افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
14
امام‌ جمعه قوچان مطرح کرد:

درب‌های مصلای نماز جمعه قوچان به روی همه گروه‌های سیاسی باز است

  • کد خبر : 1912
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
درب‌های مصلای نماز جمعه قوچان به روی همه گروه‌های سیاسی باز است
هراتی مطلق گفت: درب‌های مصلای نماز جمعه قوچان به روی همه جوانان و گروه‌های مختلف سیاسی و جناح‌ها باز است زیرا نماز جمعه میعادگاه عاشقان وحدت و انسجام می‌باشد.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای شهرستان قوچان اظهار کرد: نمازهای جمعه‌ای که در جمهوری اسلامی ایران اقامه می‌شود برخلاف سایر کشورهای اسلامی و عربی، پرشور و بانشاط است.

وی با تأکید بر اینکه امروز نمازهای جمعه جمهوری اسلامی ایران میعادگاه عبادی و سیاسی مردم و مسئولین شده است، افزود: طی ایام سخت کرونایی که نماز جمعه‌ها تعطیل بود برخی از مؤمنین و مؤمنات گمشده‌ای داشتند و برخی منافقین هم خوشحال بودند.

خطیب نماز جمعه قوچان بابیان این مطلب که بنای نماز جمعه ایجاد وحدت است نه تفرقه، تصریح کرد: باید همه مردم را جذب کرد نه عده‌ای خاص را و درب‌های مصلای نماز جمعه قوچان به روی همه جوانان و گروه‌های مختلف سیاسی، احزاب و جناح‌ها باز است.

وی ادامه داد: باید در این میعادگاه عاشقان، وحدت و انسجام به ارمغان آورده شود و هیچ‌کس حق ندارد مردم را از نماز جمعه دفع کند.

هراتی مطلق امام‌جمعه را محور وحدت دانست و خاطرنشان کرد: امام‌جمعه باید دارای روحیه انقلابی و جهادی بوده و به معنای واقعی کلمه، پدر معنوی شهر باشد و تمام جناح‌ها، احزاب و گروه‌های به محوریت امام‌جمعه اقتدا کنند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.