افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5

دستگیری مخل نظم و امنیت در قوچان

  • کد خبر : 4216
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
دستگیری مخل نظم و امنیت در قوچان
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی و دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قوچان خبر؛ سرهنگ محمد طبسی در تشریح این خبر گفت:در پی کسب خبری مبنی بر حضور یک مخل نظم و امنیت تحت تعقیب در شهرستان قوچان که ٧ فقره نزاع و درگیری به همراه ایجاد رعب و وحشت با استفاده از چاقو و قمه به منظور قدرت نمایی و یک فقره سرقت را در پرونده خود به یدک می کشید، دستورات لازم برای دستگیری این فرد صادر شد.
وی افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پاسگاه انتظامی شهرکهنه با انجام ردزنی های دقیق و با اشراف اطلاعاتی متهم را که به عنوان سرنشین یک دستگاه خودرو پراید قصد خروج از حوزه استحفاظی را داشت، شناسایی و تحت کنترل خود قرار دادند.
این مقام انتظامی بیان داشت:ماموران در ادامه عملیات به راننده دستور ایست دادند ولی راننده بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری که پس از تعقیب و گریز در یکی از خیابان های داخل شهر قوچان خودرو متوقف، سرنشین خودرو دستگر و به مقر انتظامی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد:پلیس با توجه به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی،قاطعانه با افرادی که قصد اخلال در نظم و امنیت جامعه را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.