افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7
امام‌جمعه قوچان مطرح کرد

دولت انقلابی برای قوچان مسئول و مدیر بومی و کارآمد انتخاب کنند

  • کد خبر : 3889
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
دولت انقلابی برای قوچان مسئول و مدیر بومی و کارآمد انتخاب کنند
هراتی مطلق گفت: فصل جابجایی و تغییر مدیران فرارسیده است و دولت انقلابی، استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی اگر می‌خواهند مسئولی برای این شهرستان انتخاب کنند باید بومی و کارآمد باشد.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: فصل جابجایی و تغییر مدیران فرارسیده است بنابراین دولت انقلابی، استاندار خراسان رضوی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی اگر می‌خواهند مسئولی برای این شهرستان انتخاب کنند باید کارآمد، انقلابی و جهادی باشد.

وی مهم‌ترین مطالبه مردم این شهرستان برای انتخاب یک مسئول در قوچان را بومی بودن دانست و خاطرنشان کرد: شایسته‌سالاری امر مهمی بوده و باید مسئولی برای این شهرستان انتخاب شود که علاوه بر بومی بودن کارآمد نیز باشد تا مشکلات را حل کند.

امام‌جمعه قوچان با گلایه نسبت به تعلل در امضای حکم شهردار قوچان، گفت: مسؤولین استان خراسان رضوی و وزارت کشور اگر گزینه منتخب شورای اسلامی شهر قوچان را قبول ندارند اعلام کنند تا شورای شهر گزینه دیگری را برای تصدی این پست انتخاب کنند زیرا نمی‌توان شهر را به این وضع فعلی اداره کرد.

هراتی مطلق ادامه داد: اگر شهردار منتخب شورا شرایط لازم را دارد پس چرا در امضای حکم تعلل صورت می‌گیرد بنابراین مسؤولین استانی و کشوری مردم مظلوم قوچان را از این بلاتکلیفی و قرار داشتن در برزخ نجات دهند.

خطیب جمعه قوچان با اشاره به ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و فرمایشات و پیام تبریک اخیر مقام معظم رهبری به بسیجیان، بیان کرد: بسیجی باید باهمت بلند در مسائل و مشکلات کشور اثربخش باشد زیرا انسان تنبل، سست و کسل نمی‌تواند بر مشکلات پیروز باشد.

وی تأکید کرد: خردمندی و درست اندیشی از دیگر شاخصه‌های یک بسیجی به شمار می‌رود، گاهی اوقات احساسات و عواطف بر قلب غلبه کرده و یک تصمیم عاطفی اثرات منفی به بار می‌آورد درصورتی‌که با درست اندیشی و همت بلند می‌توان نیازهای جامعه را سنجیده و رفع کرد.

هراتی مطلق اعتماد و توکل بر خدا را سومین ویژگی بسیج و رمز پیروزی جوانان در طول ۸ سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بر مشکلات جامعه پیروز شده و دشمن را به‌زانو دربیاوریم باید پیش از گذشته به خدا اعتماد داشته باشیم و این توکل را در همه جای زندگی پیاده کنیم.

وی یادآور شد: اگر امروز کم و کاستی دیده می‌شود به خاطر این بوده که ظرفیت‌های درون کشور را قبول نداشته و به خدا کمتر اعتماد کرده‌ایم و همیشه دنبال اجنبی و بیگانه رفته‌ایم اما باید درس بگیریم و خط بزرگانی همچون شهید مدرس را که یک نماینده انقلابی بود طی کنیم.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=3889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.