افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2

سرمایه گذاری خارجی ٧٨ میلیارد تومانی در شهرک صنعتی شماره دو قوچان

  • کد خبر : 7397
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
سرمایه گذاری خارجی ٧٨ میلیارد تومانی در شهرک صنعتی شماره دو قوچان
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان از سرمایه‌گذاری ٧٨ میلیارد و ۴٠٠ میلیون‌تومانی سرمایه‌گذاران عراقی و افغانستانی در شهرک صنعتی شماره دو این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری «قوچان خبر» و به نقل از «خبرگزاری فارس»، امیر معینی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج فقره جواز تأسیس، توسعه و بهره‌برداری در این شهرستان صادر شده که در حوزه تیرچه فلزی، تولید گرانول از مواد بازیافتی، دیوارپوش پلاستیکی و پنل، نایلون و نایلکس و قطعات پلاستیکی خودرو است.
وی از حضور دو سرمایه‌گذار اهل کشور عراق و افغانستان در شهرک صنعتی شماره ٢ این شهرستان برای سرمایه‌گذاری خبر داد و افزود: سرمایه‌گذار عراقی در حوزه ظروف پلاستیکی وارد شده و ۶٩ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است و دستگاه‌های موردنیاز هم وارد و در مرحله افتتاح قرار دارد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان بیان کرد: سرمایه‌گذار اهل افغانستان نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در تولید فلاکس با سرمایه‌گذاری ٩ میلیارد و ۴٠٠ میلیون‌تومانی است که پروژه فعلاً در مرحله طرح، خرید زمین و اخذ جواز بوده و اقدام فیزیکی و شروع به کاری هنوز انجام نشده است.
معینی تأکید کرد: تاکنون سرمایه‌گذاری خارجی در سطح شهرستان انجام نشده بود و این برای اولین‌بار است چنین اتفاقی رخ می‌دهد و در سرمایه‌گذاری تولید ظروف پلاستیکی که حداقل به‌صورت مستقیم اشتغال ۴٠ نفر به وجود می‌آید.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.