افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7
امام‌جمعه قوچان:

صداقت و اخلاص دو ویژگی مهم برای آموزش دیدن در مکتب شهید سلیمانی است

  • کد خبر : 4602
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
صداقت و اخلاص دو ویژگی مهم برای آموزش دیدن در مکتب شهید سلیمانی است
هراتی مطلق گفت: اگر کسی می‌خواهد در مکتب سلیمانی آموزش ببیند باید صادق و مخلص باشد و آنچه دارد را همچون سردار دل‌ها در طبق اخلاص قرار دهد.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به دیدار اخیر خانواده و ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبری از شهید سلیمانی به‌عنوان یک مکتب یاد می‌کند یعنی تفکر، منش، رفتار، مدیریت، مدبری، اخلاص و عشق وی به اهل‌بیت روی‌هم جمع شده و یک مکتب را شکل می‌دهد.

وی تأکید کرد: اگر کسی می‌خواهد در مکتب سلیمانی آموزش ببیند باید صادق و مخلص باشد و آنچه دارد را همچون سردار دل‌ها در طبق اخلاص قرار دهد.

امام‌جمعه قوچان با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی ملی‌ترین فرد بود و کمتر کسی در جمهوری اسلامی وجود دارد که همه او را قبول داشته باشند، گفت: اگر به دنبال درست شدن مسیر انقلاب هستیم همان مسیری که امام راحل آن را ترسیم کرده است باید مثل سردار سلیمانی حضور خدایی داشته باشیم.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی ذخیره‌ای برای این انقلاب و نظام اسلامی بود و شهادت او برای نظام برکت داشت و امروز روح سردار دل‌ها حاکم بر فضای جامعه است.

هراتی مطلق با اشاره به قیام ۱۹ دی سال ۵۶ و تأثیر مهم آن بر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: این قیام مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بود و امروز هم باگذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب بازهم مردم درصحنه حضورداشته و از انقلاب، نظام و رهبری دفاع می‌کنند.

وی بابیان اینکه مردم در خط انقلاب و نظام قرار داشته و حضور آن‌ها درصحنه‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: دشمن وقتی حضور در پای صندوق‌های رأی، تظاهرات و راهپیمایی‌ها و حتی حضور چشمگیر در تشییع پیکر شهدا را می‌بیند دیگر جرئت نگاه چپ به این انقلاب و نظام را ندارد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.