افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
8
نایب‌ رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت آگاه‌سازی مردم از پروژه ناامیدسازی جامعه از مشارکت در انتخابات/ اقدامات شورای نگهبان قابل تقدیر است

  • کد خبر : 1157
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
ضرورت آگاه‌سازی مردم از پروژه ناامیدسازی جامعه از مشارکت در انتخابات/ اقدامات شورای نگهبان قابل تقدیر است
آذری گفت: باید مردم را نسبت به پروژه ناامیدسازی و مشارکت نکردن در انتخابات که توسط دشمنان طراحی می‌شود آگاه کرد.

به گزارش قوچان خبر؛علی آذری، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با قوچان خبر ، اظهار کرد: مشارکت آحاد مختلف مردم در انتخابات همیشه برای کشور دارای اهمیت بوده اما برخی در این برهه‌ زمانی مردم را به مشارکت نداشتن ترغیب می‌کنند و با رفتارهای خود به دنبال پروژه ناامیدسازی هستند.

وی تأکید کرد: مشارکت در انتخابات به‌منظور روشن شدن آینده مردم در باور بیشتر رجال سیاسی دنیا است و از همین منظر تأثیر مستقیمی در امنیت خواهد داشت پس ضعیف برگزار شدن انتخابات می‌تواند در روابط خارجی نیز مؤثر باشد.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با یادآوری اینکه باید مردم را نسبت به پروژه ناامید سازی و مشارکت نکردن در انتخابات که توسط دشمنان طراحی می‌شود آگاه کرد، افزود: یکی از مهم‌ترین معیارهای تشخیص فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا علاوه بر بررسی سوابق کاری ، توجه به پاک دستی باید باشد.

وی اضافه کرد: البته امانت‌داری ، کارآمدی و دلسوزی نیز در کنار پاک دستی از شاخصه‌های اصلی منتخب مردم در انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری است و باید مردم به فردی رأی دهند که این شاخصه‌ها در او وجود داشته باشد.

آذری بابیان اینکه در طول ۱۰ گذشته مقام معظم رهبری بارها توجه به معیشت مردم را به مسئولین گوشزد کرده است ، تصریح کرد: رئیس‌جمهور سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی و نجات کشور از وضعیت کنونی باید به فکر معیشت و نشاط اجتماعی مردم بوده و توجه به سبک و رفتارهای بین‌المللی را در برنامه‌های خود داشته باشد .

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد شورای نگهبان در زمینه بررسی صلاحیت‌های کاندیدای ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها دقت بالایی را انجام داده و تمام تلاشش بر این بوده که اتفاق خوبی برای کشور رقم بخورد.

وی بیان کرد: اگر نیت خدمت به مردم در برخی کاندیدا وجود دارد این سؤال پیش می اید به‌راستی این‌ها که درگذشته فرصت خدمت به مردم را داشته‌اند توانسته‌اند به‌درستی خدمت کنند؟

آذری اضافه کرد: چه دلیلی دارد مسئولی در ایران زندگی کرده اما تابعیت کشور دیگری را نیز داشته باشد یا فرزندانش در کشورهای دیگر تبعه شوند.

وی اقدام شورای نگهبان را در بررسی و تائید صلاحیت کاندیدا قابل‌تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: به‌طورقطع در ادامه مردم دقت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها را درک خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.