افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
3

عدم مدیریت و اقتدار در اجرای مصوبات ستاد کرونا در قوچان

  • کد خبر : 2107
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
عدم مدیریت و اقتدار در اجرای مصوبات ستاد کرونا در قوچان
هر روز شرایط کرونا در سطح شهرستان قوچان در حال وخیم تر شدن است و هر روز بدتر روز دیروز و آمار از پر شدن تخت های بیمارستان موسی بن جعفر و بالا رفتن آمار فوتی ها در قوچان حکایت دارد

🔺به نظر می رسد #نداشتن_مدیریت، #نبود_نظارت و #اجرا_نشدن دقیق مصوبات کشوری، استانی ستاد کرونا و‌ #عدم_اقتدار و #مدیریت #نماینده_عالی_دولت_درقوچان در اجرای دستورات ابلاغی، موجب شده است این آمار ابتلا، به بالاترین درصد خود از ابتدا تاکنون برسد.

🔺متاسفانه برگزاری نامنظم جلسات پیشگیری از کرونا، برگزاری جلسات تکراری و مصوباتی که فقط به زدن ماسک و رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی شهروندان خلاصه می شود و عملا کاغذ بازی است و در اجرا باخروجی صفر و بسیار ضعیف و حتی در اکثر مواقع به فراموشی سپرده می شود.

🔺وقتی سیستم مدیریت دولتی در قوچان نمی تواند حداقل کار، یعنی اجرای بخشنامه دورکاری و کاهش حضور کارکنان در مناطق قرمز در ادارات شهرستان را به صورت کامل اجرا کند و عملا اکثر ادارات قوچان با ظرفیت و حضور ۱۰۰ در صدی کارکنان در حال کار هستند ، چه انتظاری باید از مردم داشت؟!!!

🔺کاش مدیران ارشد بجای پشت میز نشستن به وسط میدان بیایند و به خیابانهای اصلی شهر، پاساژها، مراکز خرید، تالارهای پذیرایی ، مناطق پر رفت و آمد شهر و… سری بزنند و از قدرت خود برای اجرای دقیق و منظم مصوبات ستاد کرونا استفاده کنند تا مبدا شرایط کرونایی قوچان از قرمز به سیاه تبدیل شود؟!!!

🔴🔴 #تلنگر:
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔰امیدواریم مدیرانی که امروز مسئولیت دارند هر چه زودتر و تا قبل از آنکه دیر شود و جمع زیاد دیگری از شهروندان قوچانی را به خاطر بی مدیریتی از دست بدهیم پای کار بیایند تا مبادا حسرت روزهایی که می توانستیم کاری انجام دهیم و ندادیم را بخوریم.

#حق_الناس
#مدیریت_ضعیف
#عدم_اقتدار_مدیریت_درقوچان

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.