افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
9

مدیران پروازی در قوچان جایگاهی ندارند

  • کد خبر : 5354
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
مدیران پروازی در قوچان جایگاهی ندارند

به گزارش قوچان خبر؛ حسن همتی‌فر دادستان عمومی و انقلاب قوچان هم با اشاره به حمایت‌ها و تعامل حداکثری دستگاه قضا از مدیران و مسؤولان برای گذران امورات شهری، گفت: اگر تخلفی صورت بگیرد سیاست قضایی برخورد قاطع در راستای اجرای قانون است. وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سفر به خوزستان که […]

به گزارش قوچان خبر؛ حسن همتی‌فر دادستان عمومی و انقلاب قوچان هم با اشاره به حمایت‌ها و تعامل حداکثری دستگاه قضا از مدیران و مسؤولان برای گذران امورات شهری، گفت: اگر تخلفی صورت بگیرد سیاست قضایی برخورد قاطع در راستای اجرای قانون است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سفر به خوزستان که خواستار سکونت دائم مدیران و مسؤولان در محل خدمت بودند، افزود: در قوچان مدیر پروازی نمی‌خواهیم. این که فرزند مسئولی در مدارس این شهر تحصیل نکند یعنی آن مدیر مشکلات حوزه آموزش و پرورش را نمی‌فهمد یا اگر از بیمارستان و پزشک استفاده نکند نمی‌داند حوزه درمان چگونه است.

همتی‌فر تأکید کرد: فرماندار قوچان مهلت یک ماهه به مدیران غیر ساکن دستگاه‌های اجرایی دهند تا در این شهرستان ساکن شوند و اگر توانایی ندارند، مسئولیت را به مدیری دهند که ساکن شود. زیرا قحط‌الرجال نیست.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان یکی از خواسته‌ها در حوزه امنیتی این شهرستان از مجموعه شهرداری را استقرار پایش تصویری دانست و تصریح کرد: ساماندهی ضایعاتی‌ها باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد زیرا اکثر خریداران اموال مسروقه کسانی هستند که ضایعات می‌خرند و باید نظارت جدی در این زمینه صورت بگیرد. ساماندهی زباله گردها نیز یک مسئله مهم دیگر است زیرا برخی سرقت‌های خرد کابل و اموال در قالب همین زباله گردی انجام می‌شود که باید سازمان‌دهی صورت بگیرد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.