افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2
عضو شورای شهر قوچان مطرح کرد؛

مردمی بودن خصیصه اصلی مدیریت رئیس‌جمهور

  • کد خبر : 6835
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
مردمی بودن خصیصه اصلی مدیریت رئیس‌جمهور
سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان گفت : مردمی بودن یکی از خصیصه‌های مدیریت سید ابراهیم رئیسی بود به صورتی که در هر سمتی قرار می‌گرفت، مردمی بودن در آنجا پررنگ‌تر می‌شد.

سیده عفت موسوی نژاد در گفتگو با قوچان خبر ؛ با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله رئیسی را خدمتگزار مخلص نامیده‌اند، گفت: خدمتگزار و مردمی بودن آیت الله شهید رئیسی در مدت کوتاه ریاست جمهوری و در زمانی که دشمنان خواب‌های آشفته‌ای را برای انقلاب دیده بودند و همچنین در زمان جریانات کم‌آبی‌ها و مشکلات به وجود آمده در برخی مناطق کشور، به خوبی نمایان گشت.

وی اضافه کرد: آیت‌الله شهید رئیسی همواره بر این امر اهتمام داشتند که به‌صورت میدانی و جهادی در دل مشکلات مردم حضورداشته و برای حل آن تا پای جانشان تلاش کنند و حادثه دیروز به‌خوبی اثبات‌کننده این موضوع است.

این عضو شورای شهر قوچان تصریح کرد: منش و رفتار آیت‌الله رئیسی باید کلاس درسی برای همه مسئولین نظام باشد تا در دل مشکلات مردم  به‌صورت جهادی و میدانی باشند و این را سرلوحه کار قرار دهند.

وی شهادت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهور در شب میلاد هشتمین امام را مزد خدمتش به مردم و خادم الرضا(ع) بودن دانست و خاطرنشان کرد: در طول مدت حضور آیت‌الله رئیسی به‌عنوان تولیت آستان قدس شاهد خدماتی بی‌سابقه بودیم و سفره متبرک امام رضا(ع)  در آن زمان برای همه مردم گشوده شد یعنی زائران و مجاوران حضرت از این خوان متنعم می‌شدند و این برای ما مجاوران کاملاً محسوس بود.

موسوی نژاد یادآور شد: مردمی بودن یکی از خصیصه‌های مدیریت سید ابراهیم رئیسی بود به صورتی که در هر سمتی قرار می‌گرفت نقش تحقق مردمی بودن در آنجا پررنگ‌تر می‌شد.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در همه امور رضایت الهی را در نظر می‌گرفت و از این روست که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات‌شان از واژه‌های فداکار، خدمتگزار باارزش، خادم الرضا(ع)  و مردی که خستگی‌ناپذیر است یاد کردند.

این عضو شورای شهر قوچان با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر در جمع خانواده‌های پاسداران در این خصوص که مردم نگران نباشند هیچ اختلالی در کار کشور صورت نمی‌گیرد ، تصریح کرد: ایشان با سخنان خود نشان دادند که دلی آرام و قلبی مطمئن دارند و همین امر آرامشی بر آلام، حزن و اندوه مردم در این حادثه شده است.

وی تأکید کرد: با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و آرامش تزریق کرده ایشان به جامعه، همواره می‌کوشیم در میدان انقلاب حضور محکم و مقتدرانه داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=6835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.