افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1
دادستان عمومی و انقلاب قوچان خواستار شد:

مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش دهند

  • کد خبر : 6890
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۱
مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش دهند
دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به فرار مالیاتی برخی پزشکان گفت: برخی با ترفندهایی همچون اخذ پول نقد از مشتری قانون را دور می‌زنند که مردم باید در صورت مواجهه با این موارد حتماً مستندسازی و گزارش کنند.

به گزارش قوچان خبر ، حسن همتی فر عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قوچان اظهار کرد: برخی پروژه‌های عمرانی در قوچان اگر پیشرفت بالای ۸۰ درصدی دارد باید حداقل تا پایان ماه تکمیل نهایی صورت بگیرد تا رضایت مردمی را فراهم کرده و مردم برای حضور پرشور در انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

وی یکی از تأکیدات رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را حفظ حقوق بیت‌المال دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی حقوق بیت‌المال و انفال همچون منابع طبیعی، محیط‌زیست و … با گشت‌های متعدد اجازه ندهند حقوق بیت‌المال تضییع‌شده و جلوی احداث بناهای غیرمجاز را از همان ابتدا بگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان بابیان اینکه برخی اموال موقوفه در اختیار ادارات قرار دارد که باید نسبت به این موضوع تعیین تکلیف توسط اوقاف صورت بگیرد، گفت: حجاب در دستگاه‌های اداری مورد تأکید بوده و ادارات از ارائه هرگونه خدمات به افرادی که کشف حجاب می‌کنند پرهیز داشته باشند.

وی از فرار مالیاتی برخی پزشکان با روش‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: کارکنان دولت مالیات خود را پرداخت می‌کنند اما پزشکان با ترفندهایی همچون اخذ پول نقد یا درخواست کارت به کارت از مشتری قانون را دور می‌زنند که اداره مالیات موظف به برخورد با این تخلفات است و مردم نیز در صورت مواجهه با این موارد حتماً مستندسازی و گزارش کنند.

همتی فر یادآور شد: به دلیل افزایش قیمت مواد مخدر برخی به کشت خشخاش روی آوردند که دهیاران نسبت به این مسئله باید نظارت جدی در سطح روستاها داشته باشند و در صورت مواجهه با این موضوع مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند و اگر اطلاع‌رسانی به‌موقع انجام‌نشده و مورد منجر به دستگیری شود دهیار نیز در این جرم معاونت داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به اینکه کمپ ماده ۱۶ محلی برای نگهداری معتادان متجاهر بوده تا وضعیت عمومی شهرستان برهم نریزد گفت: طبق مصوبه شورای اجتماعی کشور و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ۴۰ درصد هزینه کمپ توسط شهرداری‌ها تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: تأمین این هزینه صرفاً بر عهده شهرداری قوچان نیست و چون معتادان متجاهر از سطح بخش‌ها و شهرهای اقماری این شهرستان هم جمع‌آوری می‌شوند شهرداری‌های این شهرها نیز موظف به پرداخت این هزینه‌ها هستند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=6890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.