افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5
امام جمعه موقت قوچان:

مردم محوری باید پایه اصلی برنامه های دهه فجر در قوچان باشد

  • کد خبر : 5022
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
مردم محوری باید پایه اصلی برنامه های دهه فجر در قوچان باشد
وطن خواه گفت: مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام اسلامی بوده و جشن های دهه فجر در این شهرستان باید مردم محوری باشد و تشکلهای دینی و مذهبی به میدان بیایند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت الاسلام حسن وطن خواه، امام جمعه موقت قوچان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخنرانان و اهل قلم و رسانه ها توجه به عوامل مؤثر و دارای نقش در پیروزی انقلاب داشته باشند و بر مسئله ایمان و اعتقاد مردم و وحدت و همدلی تأکید کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید این عوامل مؤثر برای تداوم انقلاب اسلامی مورد بازخوانی قرار بگیرد، بیان کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام اسلامی بوده و جشن های دهه فجر در این شهرستان باید مردم محوری باشد و تشکل های دینی و مذهبی به میدان بیایند.

امام جمعه موقت قوچان ادامه داد: این تشکل های دینی تاکنون درخشش خوبی داشته اند بنابراین با کمک مردم و کسبه و بازاریان و همه کسانی که همراه این انقلاب بوده اند به میدان آمده و جشن های مردمی دهه فجر را برگزار کنند.

وطن خواه تأکید کرد: باید اهل تربیون و محراب از فرصت ایام الله دهه فجر استفاده کرده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم و نسل های جوان بیان کنند و پیشرفت های علمی، امنیت و تمام فرصت های و پتانسیل های به وجود آمده را به تصویر بکشند.

وی با اشاره به مشکلات و گرفتاری های مردم درزمینه معیشت گفت: امروز شعار دولت مردمی و مجلس در مرحله اول حل مشکلات معیشتی بود که در این رابطه گام های خوبی درساختار بودجه، توجه به ازار سرمایه و بورس و حتی ستاد تنظیم بازار شده است اما باید این سیاست های امیدوارکننده با شتاب بیشتر به جریان بیفتد.

امام جمعه موقت قوچان یادآور شد: عرضه کنندگان کالا و تجار نیز باید توجه داشته باشند که حال مردم را در این اوضاع و احوال رعایت کرده و از آشفته بازار به وجود آمده برای گران فروشی، احتکار و غیره استفاده نکنند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.