افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
3

مسئول نظام اسلامی باید خادم مردم و مستضعفان جامعه باشد

  • کد خبر : 5369
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
مسئول نظام اسلامی باید خادم مردم و مستضعفان جامعه باشد
هراتی مطلق گفت: هر مسئولی که در این نظام اسلامی میز خدمت را تحویل می‌گیرد باید خادم مردم بوده و به پابرهنگان و مستضعفان جامعه خدمت کند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: انسان در امورات خود به دنبال اسوه و الگو می‌گردد پس اگر می‌خواهیم جهاد تبیین را به‌درستی انجام دهیم رهبر معظم انقلاب بهترین الگو در این زمینه هستند.

وی بابیان اینکه اگر تاریخ انقلاب ورق زده شود اهداف انقلاب را می‌توان در سخنرانی‌ها و اعلامیه‌های امام خمینی(ره) به‌راحتی دید، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف این بود که دستوران و قوانین اسلامی در کشور پیاده شده و پابرهنگان، مستضعفان و محرومان جامعه در رفاه و آسایش قرار بگیرند.

امام‌جمعه قوچان تأکید کرد: وارثان اصلی این انقلاب محرومان و مظلومان جامعه هستند که در همه صحنه‌ها حضور پرشور و پررنگی را از خود نشان می‌دهند اما اگر مسئولی بر اساس تجمل‌گرایی زندگی کرده و مستضعفان را نادیده بگیرد به درد جمهوری اسلامی ایران نمی‌خورد چون پایبندی و علاقه‌مندی به نظام مقدس اسلامی را ندارد.

هراتی مطلق بیان کرد: هر مسئولی که در این نظام اسلامی میز خدمت را تحویل می‌گیرد باید خادم مردم بوده و به پابرهنگان و مستضعفان جامعه خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه نباید انسان ثروتمند در این نظام اسلامی بتواند قانون را دور زده و تنها انسان مستضعف پایبند به قانون باشد، گفت: امروز برخی از این تبعیض‌ها در گوشه و کنار شهر دیده می‌شود که افراد ثروتمند با ویلا سازی تمام امکانات را به‌راحتی گرفته‌اند اما یک جوان کم برخوردار برای اخذ امتیازات و امکاناتی نظیر آب و برق و گاز باید ادارات مختلف را یکی پس از دیگری طی کند.

امام‌جمعه قوچان تصریح کرد: امروز عده‌ای به دنبال تسلیم شدند در برابر آمریکا هستند و می‌گویند با این تسلیم شدن می‌توان روی خوش دید اما این‌ها بهتر است عاقبت کشورهای تسلیم‌شده در برابر آمریکا همچون افغانستان را ببینند و این را بدانند که امام به دنبال استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا بود.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=5369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.