افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2

مسابقات کاراته قهرمانی خراسان رضوی به میزبانی قوچان برگزار شد

  • کد خبر : 7329
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مسابقات کاراته قهرمانی خراسان رضوی به میزبانی قوچان برگزار شد
نماینده سبک کیوکوشین کاراته در خراسان رضوی از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته خراسان رضوی در 2 سبک کاتا و کمیته به میزبانی شهرستان قوچان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «قوچان خبر»، ابوالفضل عاطفی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی خراسان رضوی در سالن ورزشی معلم قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از مسابقات با مشارکت بالای ورزشکاران روبرو بودیم که در تاریخ کاراته قوچان بی‌سابقه بوده است به‌طوری‌که در این دوره بیش از 500 ورزشکار از شهرستان‌های مشهد، تربت‌جام، کاشمر، تربت‌حیدریه، باخرز، چناران، درگز و… شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه اکثراً در قوچان برای مسابقات کشتی با چوخه شور و اشتیاق بالایی مشاهده می‌شد که این بار این موضوع برای این رشته رزمی هم ایجادشده است ، افزود: این دوره از مسابقات قهرمانی کیوکشین کاراته خراسان رضوی در 2 سبک کاتا و کمیته در حال برگزاری است.

نماینده سبک کیوکوشین کاراته در خراسان رضوی بابیان اینکه کاراته به دودسته کنترلی و غیر کنترلی تقسیم‌شده و سبک داوری نیز در این مسابقه تابع قوانین آزاد خواهد بود، اصولاً در مسابقات ورزشی رزمی علی‌الخصوص مسابقات سبکی به‌صورت خودگردان بوده و از شرکت‌کننده هزینه دریافت می‌شود.

عاطفی اضافه کرد: در صورت برگزاری این مسابقات در مشهد به‌عنوان مرکز استان تعداد بیش از 800 نفر شرکت‌کننده ثبت‌نام می‌کردند اما هدف از برگزاری این مسابقات در سطح شهرستان‌هایی همچون قوچان جذب علاقه‌مندان به این رشته‌های ورزشی است.

وی تصریح کرد: به نفرات برتر این دوره از مسابقات علاوه بر اهدای حکم و مدال سنگین به تیم اول 15 میلیون تومان، تیم دوم 10 میلیون تومان، تیم سوم 5 میلیون تومان و تیم‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب 3 و 2 میلیون تومان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.