افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
4

مشارکت نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای دولت

  • کد خبر : 884
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مشارکت نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای دولت
مشارکت نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش قوچان خبر؛ علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با همراهی نمایندگان دیگر شهرستان ها به تعدادی از وزیران دولت در خصوص مسائل مختلف کشور تذکر دادند.

🔺مشارکت در تذکر به کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی:
۱️⃣ با توجه به مشکل تامین نهاده‌های دامی برای دامداران و قیمت بالای این نهاده‌ها برای دامداران یک امر ضروری میباشد تا ضمن حفظ دام‌ها جلوی افزایش قیمت‌ها در این حوزه نیز گرفته شود.
۲️⃣ نظر به افزایش قیمت جوجه یک روزه و کمبود عرضه در ماه‌های اخیر، اولین نتیجه آن در بازار مصرف تیرماه بروز خواهد کرد. لذا وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت مرغ مصرفی مردم در بازار با توجه به کاهش شدید جوجه ریزی در اردیبهشت ماه سال جاری و در نتیجه عرضه کمتر مرغ در تیرماه برنامه ریزی و اقدام نماید.

🔺مشارکت در تذکر به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری:
۱️⃣ با عنایت به درخواست جمعی از فعالان حوزه صنایع دستی، ضرورت دارد در اسرع وقت اقدام و مساعدت لازم از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان تامین اجتماعی درخصوص جلوگیری از قطع بیمه این عزیزان و پرداخت حق بیمه در زمان مقرر بعمل آید.
وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میبایست توجه و اهتمام بیشتری نسبت به این امر داشته باشند. سازمان تامین اجتماعی نیز بعلت شرایط کاری این صنف و عدم رونق لازم کسب و کار، میبایست مساعدت لازم را بعمل آورد.

🔺مشارکت در تذکر به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان:
۱️⃣ علت شکل‌گیری تفاوت‌های آشکار سرانه فضاهای ورزشی با ایجاد فضاهای ورزشی در سطح کشور چیست؟
۲️⃣ وزیر محترم ورزش و جوانان؛ علت بی‌توجهی به نابودی و وارد شدن خسارت به فضاها و ساختمان‌های ورزشی در مجموعه این وزارتخانه چیست؟

🔺مشارکت در تذکر به رضا اردکانیان وزیر نیرو :
۱️⃣ قطعی‌های مکرر و بدون برنامه برق، مشکلات بسیاری را برای اقشار مختلف مردم بوجود آورده است. برگزاری امتحانات دانش آموزان، دانشجویان با مشکل مواجه و اقشار و اصناف مختلفی دچار ضررهای مادی شده‌اند و در کنار این‌ها در این شرایط بیماری کرونا که تعداد زیادی از هموطنان عزیز بستری بوده و از دستگاه‌های اکسیژن استفاده میکنند، احتمالا با مشکلات مربوطه و شرایط جسمانی وخیم، جانشان را از دست بدهند و ادامه اینکار ضررهای سنگین مادی و معنوی به مردم وارد میکند.

🔺مشارکت در تذکر به سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
۱️⃣ چرا خادمین امامزادگان وضعیت روشن استخدامی ندارند و از حقوق مکفی برخوردار نیستند؟ خصوصاً در وضعیت کرونا که خیلی از این اماکن مقدسه تعطیل شدند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.