افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7

#مطالبات_مردمی | مورخ ۴ آذر ۱۴۰۰

  • کد خبر : 3837
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
#مطالبات_مردمی | مورخ ۴ آذر ۱۴۰۰
قوچان خبر به عنوان بزرگترین رسانه انقلابی و مطالبه گر شهرستان قوچان سوژه های خبری، نظرات، انتقادات و مشکلات شهروندان عزیز را درحوزه های مختلف از دستگاههای اجرایی و مسئولین شهرستان مطرح و تا حصول نتیجه آن را پیگیری می کند

⭕️ #همراه_با_همراهان

🔺 #مطالبه_مردمی
۱️⃣ باسلام و خسته نباشید به مدیر محترم قوچان خبر…چرا به خاطر استفاده کردن یه ثانیه از تلفن مدرسه اونم به دلیل خبر دادن به پدرو مادر که بیان دنبال بچشون باید۲٫٫٫۳٫٫هزار تومن هزینه ی تلفن پرداخت کرد.به اموزش پروش هم زنگ میزنی جواب نمیدن…چرا باید مدیرو معاون یه مدرسه در این حدبد اخلاق و بد رفتار باشن…مگه بچه ای ما گناه کردن که دانش اموزای مدسه ی (اربابیان )شدن.

🔺 #مطالبه_مردمی
۲️⃣ با سلام وادب واحترام خدمت مدیر عزیز خواهشمندم منتشر کنید چرا وضعیت قوچان زرد بوده والان که به نارنجی تغییر وضعیت داده امروز در مسجد …. مراسم ترحیم اون هم با چه جمعیت عظیمی اکثرا مردم ماسک نداشتند مطمنا بااین وضعیت کرونا رو شکست خواهیم داد ومطمنا در روزهای اینده منتظر قرمز شدن قوچان باشیم قابل توجه مسولین محترم

🔺 #مطالبه_مردمی
۳️⃣سلام
خداقوت به اعضای شورای شهر و شهرداری. لطفا و خواهشا از چهارعدد اتوبوسی که برای خدمات بین شهری به همشهریان عزیز قوچانی در نظرگرفته شده، یک اتوبوس را به منطقه ی فرهنگیان ۳ اختصاص دهید بخدا ما ۴۰ یا ۵۰ دقیقه هم منتظر اتوبوس واحد ماندیم برای کسانیکه هرروز از فرهنگیان ۳ به مرکز شهر میرن خیلی سخته اینهمه منتظر ماندن. خواهشمندم رسیدگی فرمایید.

🔺 #مطالبه_مردمی
۴️⃣ باسلام
حضور محترم نماینده شهرستان قوچان وفاروج
احتراما به استحضار میرساند،باتوجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر طرح نهضت ملی مسکن چرااا قوچان جزو این طرح نمیباشد،مگر مردم قوچان همه صاحب مسکن هستن ،وهیچ مستاجری در قوچان نیست پس مسئولانی که مردم رأی دادن کجا هستن که شهر ما نادیده گرفته شده،خواهشمند است نسبت به این موضوع با توجه به اینکه یک هفته دیگر فرصت دارد رسیدگی فرمایید.
متشکرم

🔺 #مطالبه_مردمی
۵️⃣ با توجه به اوضاع کرونا و … و خدا رو شکر باز شدن مدارس متأسفانه قدرت گرفتن سرویس براے بچه‌ها نیست
متاسفانه در این ایام بازگشایے شرکت واحد هیچ تدبیرے براے دانش آموزان نکرده ما از واحد کوے ارتش _کوے دانش استفاده مے کنیم
موقع تعطیلے مدارس واحدے که از کوے دانش میاد کلے دانش آموز پسر سوار میشن که متاسفانه هیچ نظارتے از طرف راننده نمیشه وقتے دخترها میخوان سوار بشن گاهے اوقات با برخورد با پسرها سوار میشن
که خیلے عذاب آور است لطفا اطلاع رسانے کنید که مسؤل اتوبوس رانے تدبیر بیشترے بیاندیشن
یا حداقل ساعت خروج بچه ها تعداد اتوبوس ها رو بیشتر کنن

⚠️ قوچان خبر در مورد صحت پیام های ارسالی همراهان هیچ مسئولیتی نداشته و در صورت تایید و یا تکذیب مطلب، آماده انتشار آن از طریق همین درگاه خواهیم بود.

🔺 لطفا سوژه های خبری، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و تبلیغات خود را به آی دی زیر ارسال نموده تا در اسرع‌ وقت پیگیری نماییم:

🆔 @Ghuchankhabar_ads

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=3837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.