افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5
امام‌جمعه قوچان:

منافقان در لباس جدید به دنبال وارونه کردن منطق و گفتمان امام(ره) هستند

  • کد خبر : 4247
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
منافقان در لباس جدید به دنبال وارونه کردن منطق و گفتمان امام(ره) هستند

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی یک گفتمان استکبارستیزی هست و منطق امام خمینی(ره) این بوده که آمریکا یک شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. وی با تأکید بر اینکه امروز عده‌ای […]

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی یک گفتمان استکبارستیزی هست و منطق امام خمینی(ره) این بوده که آمریکا یک شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با تأکید بر اینکه امروز عده‌ای با تحریف گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی درصدد وارونه جلوه دادن آن منطق و فرهنگ سیاسی برآمده‌اند، بیان کرد: امروز منافقان در یک لباس جدیدی از نفاق قرارگرفته و به دنبال وارونه جلوه دادن منطق و گفتمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی هستند.

امام‌جمعه قوچان تصریح کرد: امروز برخی از اطرافیان امام خمینی(ره) و افرادی که روزگاری در خدمت امام راحل بودند هم در خدمت تفکر پوسیده قائم‌مقام آن زمان قرارگرفته‌اند.

هراتی مطلق با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر روایت‌ها و گفتمان‌ها است و وقتی این مسئله رخ دهد پیروزی برای آن‌ها سهل و آسان خواهد شد، گفت: فردی که در جبهه نبوده راوی دفاع مقدس شده و کسی درصحنه قرار داشته است باید کنار بنشیند و این همان تغییر در گفتمان‌ها است.

وی تأکید کرد: باید پیشگامان و پیشتازان انقلاب اسلامی و افرادی که دل درگرو این انقلاب دارند متوجه باشند افرادی که درصحنه مبارزه‌های انقلاب نبوده و با ساواک یا جاهای دیگر همکاری داشته‌اند انقلابی نشده و انقلابی‌های اصیل هم منزوی نشوند.

امام‌جمعه قوچان یادآور شد: انقلابیون اصیل و آن‌ها که در خط انقلاب از گذشته تاکنون باقی‌مانده‌اند اگر حقایق را بیان نکنند امثال بی.بی.سی یا شبکه‌های ماهواره‌ای حقایق تحریف‌شده و باب دل خود را برای جوانان تعریف خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=4247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.