افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
2

موافقت بنیاد حفظ آثار با تدفین شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی قوچان

  • کد خبر : 7500
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
موافقت بنیاد حفظ آثار با تدفین شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی قوچان
رئیس دانشگاه صنعتی قوچان از موافقت و حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای تشییع و تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر»، مجید مهدویان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی قوچان بابیان اینکه این دانشگاه در بین دانشگاه‌های با عمر زیر 20 سال در رده هشتم قرارگرفته است، اظهار کرد: در بین دانشگاه‌های با قدمت زیر 40 سال نیز درزمینه در کیفیت چاپ مقالات مقام اول را کسب کرده است.

وی ادامه داد: طی ماه اخیر شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور برگزار شد که برای اولین بار در تاریخ دانشگاه صنعتی یکی از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب مدال نقره در رشته تکواندو شد.

مهدویان با اشاره به اینکه در حوزه پژوهش در دو سه سال اخیر دانشگاه صنعتی قوچان رشد ۳۰ پله‌ای در شاخص H-index را داشته است، گفت: درزمینه عمرانی نیز افتتاح پروژه سلف‌سرویس یکی از اتفاقات خوبی بود که برای این دانشگاه رقم خورد و منجر به ساخت و تجهیز سالن سلف‌سرویس و آشپزخانه مرکزی برای دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه صنعتی قوچان بابیان اینکه ساختمان پژوهشی و مرکز رشد در مرحله احداث و اسکلت بنا بوده و مسجد و مجتمع فرهنگی دانشگاه نیز در حال طرح‌ریزی است، تصریح کرد: پروژه عمرانی ساخت سر درب دانشگاه نیز بیشتر از یک سال در حال طراحی سازه معماری بوده است در وضعیت واگذاری به پیمانکار است تا با توجه به اینکه این دانشگاه ورودی شهر قرار دارد بتواند نمای لازمه در شأنی داشته باشد.

وی تأکید کرد: با موافقت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زمینه تدفین شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی قوچان فراهم شد که در حال حاضر طراحی و ساخت یادمان این شهدا در دستور کار قرار دارد تا در آینده شاهد برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.