افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
0

هشتصد و هشتاد و هشتمین سینمای ایران در قوچان افتتاح شد

  • کد خبر : 7861
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
هشتصد و هشتاد و هشتمین سینمای ایران در قوچان افتتاح شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: هشتصد و هشتاد و هشتمین سینمای ایران هم‌زمان با سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی در این شهرستان به‌صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «قوچان خبر» به نقل از «خبرگزاری فارس»، ابراهیم مطاعی اظهار کرد: سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی به همراه تجلیل از سینماگران و فعالان سینمایی استان نوزدهم مهرماه به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه جشن مهر سینمای خراسان رضوی، هشتصد و هشتاد و هشتمین سینمای ایران در قوچان افتتاح و به بهره‌برداری رسید، افزود: تنها سینمای این شهرستان سال ۶١ به‌صورت رسمی دایر و تا مدت‌ها فعال بود اما چندین سال پیش بنا به دلایلی سینما به سمت تعطیلی رفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان با تأکید بر این مطلب که یک سینمادار بخش خصوصی اقدام به سرمایه‌گذاری در این پروژه کرد تا سینمای قدیمی این شهرستان را احیا و بازسازی کند، گفت: سینمای جدیدی که به‌صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت دارای ۵٢٢ صندلی حرفه‌ای سینمایی بوده و در چهار سالن مجزا و مجهز آماده نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران بر روی پرده نقره‌ای است.

مطاعی یادآور شد: این سینما یکی از سینماهای مدرن در کشور به شمار می‌رود که با استقرار تجهیزات به‌روز از نظر صوت و تصویر پذیرای علاقه‌مندان به این هنر خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.