افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1

همایش چهار سوق جهادی در قوچان آغاز شد

  • کد خبر : 7371
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
همایش چهار سوق جهادی در قوچان آغاز شد
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی از برگزاری همایش چهار سوق جهادی به مدت ۲ روز به میزبانی قوچان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «قوچان خبر»، سرهنگ محمد روحانی ظهر امروز در افتتاحیه همایش چهار سوق جهادی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قوچان اظهار کرد: این همایش 2 روزه با محوریت ارائه آموزش به شوراهای جهادی شهرستانهای خراسان رضوی، جهادگران رسانه ای و مسئولان بسیج سازندگی و قرارگاههای پهنه ای و منطقه ای استان طرح ریزی شده است.

وی با بیان اینکه همه ساله اعتلای گروه های جهادی تحت عنوان رسم خدمت برگزار می شد که امسال 3 دوره دیگر در این دوره تافیق شده است ، گفت : یکی از اولویت‌های همایش آموزش مسؤولان رسانه‌های جهادی است تا با بهره مندی از اساتید استانی و کشوری بتوانند اقدامات خوب جهادگران را منعکس نمایند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع)  یکی از اهداف همایش را افزایش تعداد جهادگران دانست و خاطر نشان کرد: تبادل اطلاعات و تجربه‌های قرارگاه‌ها در گروههای جهادی و شوراها می‌تواند یکی از نقاط قوت برگزاری این همایش باشد.

روحانی تعداد نیروهای جهادی در خراسان رضوی را ۵ هزار نفر خواند و تصریح کرد: حجم بالایی از اقدامات محرومت زدایی و سازندگی همچون ساخت هزاران مسکن محرومین، مرمت چند صد مدرسه و مسجد در استان، پروژه‌های آبخیزداری، لایروبی چند صد قنات و ساخت کانالهای انتقال آب توسط جهادگران این استان انجام شده که تبادل اطلاعات آن در این جمع‌ها می‌تواند جهادگران را به سمت بهره وری بیشتر ببرد.

انتهای پیام /

 

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.