افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1

پرداخت حدود ٢ میلیارد تسهیلات اشتغال به زنان بافنده عشایر قوچان

  • کد خبر : 7149
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
پرداخت حدود ٢ میلیارد تسهیلات اشتغال به زنان بافنده عشایر قوچان
رئیس اداره امور عشایری قوچان از پرداخت یک میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان تسهیلات گلیم‌بافی به‌منظور توسعه صنایع‌دستی به زنان بافنده عشایر این شهرستان خبر داد.
به گزارش قوچان خبر به نقل از «خبرگزاری فارس»، براتعلی تقی‌زاده اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ٢ هزار و ١٠٠ تن جو دامی مدت‌دار چهار و شش‌ماهه در دو مرحله میان عشایر این شهرستان توزیع شده است.
وی تأکید کرد: برای ایجاد اشتغال و توسعه صنایع‌دستی هم از محل تسهیلات تبصره ١٨ برای گلیم‌بافی، به ٣٨ نفر از زنان بافنده عشایر قوچان یک میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان وام پرداخت شده است.
رئیس اداره امور عشایری قوچان بیان کرد: ‌بیش از سه هزار نفر در ۶٠ محله عشایری این شهرستان مستقر شدند که دو دستگاه تانکر آب‌رسان در مناطق ییلاقی کوه امام باد، چشمه شیرو، شاکاسه، گلم، زیلان و اطراف تونل باجگیران وظیفه تأمین آب موردنیاز را برعهده دارند و تاکنون بیش از یک هزار و ۴٣٠ لیتر آب‌رسانی صورت‌گرفته است.
وی یادآور شد: بارندگی شدید و طوفان حدود دو ماه گذشته نیز یک میلیارد و ٧٨٠ میلیون تومان به چادرها و جاده‌های عشایری این شهرستان خسارت وارد کرده است.
انتهای خبر/
لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.