افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
1

کاراته‌کاران خراسانی یک زندانی در قوچان آزاد کردند

  • کد خبر : 7134
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
کاراته‌کاران خراسانی یک زندانی در قوچان آزاد کردند
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قوچان گفت: در حاشیه مسابقات استانی کاراته قهرمانی خراسان رضوی ورزشکاران این رشته در اقدامی خودجوش زمینه آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد در قوچان را فراهم کردند.

علیرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار قوچان خبر در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته استانی در سالن ورزشی معلم این شهرستان اظهار کرد: پیشنهاد آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد در قوچان صبح امروز در ابتدای شروع مسابقات به ورزشکاران این رشته که از سراسر استان خراسان رضوی در قوچان حضور داشتند داده شد که با استقبال پرشور آن‌ها مواجه شد.

وی بابیان اینکه این اقدام خداپسندانه هم‌زمان با روز بازگشت آزادگان به وطن اتفاق افتاده است، گفت: تمام ورزشکاران حاضر از کوچک تا بزرگ، مربیان، پیشکسوتان و خانواده ورزشکاران در این حرکت زیبا شرکت کردند و باهمت آن‌ها 23 میلیون تومان برای آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد در قوچان جمع‌آوری شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قوچان اضافه کرد: تاکنون ورزشکاران رشته کشتی در حاشیه مسابقات یک زندانی غیر عمل را آزاد کردند و امروز برای اولین بار در کشور ورزشکاران سبک کیوکوشین کاراته در این اقدام خداپسندانه در قوچان شرکت کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=7134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.