افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5

کوبیدن بر طبل وعده‌ها تمام شد؛ وقت عمل است

  • کد خبر : 1489
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کوبیدن بر طبل وعده‌ها تمام شد؛ وقت عمل است
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قوچان با مشارکت حدود ۵۸ درصدی مردم به پایان رسید، حال منتخبین در شورای اسلامی دوره ششم که در دوران تبلیغات بر طبل وعده‌های رنگارنگ می‌کوبیدند باید بدانند که وقت شعار تمام شده و زمان عمل است.

به گزارش قوچان خبر؛ مجید جعفری مقدم؛ فعال سیاسی و رسانه‌ای در یادداشتی کوتاه به مسئله پایان رقابت‌های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در قوچان و آغاز فصل رفاقت‌ها و عمل کردن به وعده‌ها توسط منتخبین مردم در شوراهای اسلامی پرداخته است.

در این یادداشت آمده است:

۲۰ خرداد ۱۴۰۰ آغاز ماراتن رسمی تبلیغاتی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بود و ۸۴ کاندیدا در قوچان خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند تا اصلح‌ترین آن‌ها بتوانند وارد گود خدمت شده و ۷ صندلی خادمی به مردم را از آن خود کنند.

جدای از اینکه برخی کاندیداها از هفته‌ها و شاید ماه‌ها قبل و پیش از اجازه رسمی برای فعالیت‌های تبلیغاتی به دنبال معرفی و عرض‌ اندام در فضای مجازی و نوعاً فضای حقیقی بودند اما بیشتر آن‌ها در تمام این زمان‌ها برای جلب آرای مردمی به سمت دادن وعده‌های رنگارنگ و نوعاً ارائه برنامه رفته بودند.

شاید بسیاری از کاندیداها به‌جای شرکت در مسابقه خدمت به مردم در شورای شهر، می‌توانستند در مناصب اداری و غیر اداری خود و پیش از ورود به عرصه انتخابات کمک‌حال ولی‌نعمتان خود باشند اما حال با هر نیتی خدمت‌گذاری به مردم در منصبی جدید به نام شورا را انتخاب کردند.

کاندیداها وعده‌های زیبایی در قالب شعار دادند از حل معضل سگ‌های ولگرد گرفته تا انتخاب شهرداری قوی و بومی یا توجه به قشر مورد غفلت واقع‌شده بانوان و مناسب‌سازی فضاهای شهری، آسفالت معابر یا ایجاد نشاط اجتماعی و هزاران وعده دیگر که پس از ورود به شورای شهر باید برای مردم آن‌ها را عملی کنند.

انتخابات با تمام فراز و نشیب‌ها و حتی اعتراض برخی کاندیداها نسبت به شمارش آرا پایان یافت و مردم امروز ۷ خادم خود در شورای دوره ششم را می‌شناسند، خادمانی که پا به عرصه نوکری مردم گذاشتند و حال باید ادای دین کرده و جبران این اعتماد مردم را داشته باشند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قوچان با مشارکت حدود ۵۸ درصدی مردم تمام شد و حالا دیگر زمان کوبیدن بر طبل وعده‌ها و فصل رقابت‌ها تمام‌شده و منتخبان مردم باید فصل رفاقت‌ها را آغاز و عطش خدمت به مردم را داشته باشند و به دنبال جامه عمل پوشاندن به همه آن وعده‌های رنگارنگ باشند زیرا مردم آن‌ها را با امیدی انتخاب کردند.

البته باید توصیه‌ای کوچک به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قوچان نیز کرد و آن اینکه خود را از هرگونه وابستگی به جریان‌ها، احزاب و حتی افراد با سمت‌ها و پست‌های مختلف دور کرده و تنها خدمت به شهر و شهروند را برای توسعه و آبادانی در دستور کار خود قرار دهند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.