افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
13
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی:

۳۰ میلیارد تومان اعتبار به کاشی طوس تزریق می‌شود

  • کد خبر : 269
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
۳۰ میلیارد تومان اعتبار به کاشی طوس تزریق می‌شود
آذری گفت: در جهت اجرای 3 طرح توسعه ای برای کارخانه کاشی طوس به زودی 30 میلیارد تومان اعتبار جذب و به این واحد تولیدی اختصاص خواهد یافت.

علی آذری، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این واحد تولیدی یکی ز اعتبارات شهرستان قوچان بوده که باید با کمک مجموعه مدیریتی قوچان دوباره به روزهای درخشش خود بازگردد.

وی تصریح کرد: توجه به داشته ها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و امروز یکی از خطوط تولید که در گشته از مدار خارج شده بود با همت مدیرعامل ئدوباره در خط تولید قرار گرفته است.

آذری با اشاره به اینکه خوشبختانه کاشی طوس در حال حاضر مشکل خاصی ندارد، افزود: در جهت اجرای ۳ طرح توسعه ای نیز به زودی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار جذب و به این واحد تولیدی اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نیروی کار روزانه ۸ هزار مترمربع انواع کاشی را تولید میکنند که با این ۳ طرح توسعه ای میتوان ۱۰۰ نیروی جدید به کارخانه اضافه نماییم .

وی با بیان اینکه زیر ساختهایی همچون سالن، گاز، آب و …  برای هر ۳ طرح توسعه فراهم بوده است، یادآور شد: تولید کاشی دیوار ، کاشی پرسلانی و افرایش ۳۵ درصد تولید روزانه طرحهای توسعه ای برای این واحد تولیدی بوده که نیازمند تزریق اعتبار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.