افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7

⭕️ #عدم_اجرای #دورکاری_کرونایی #کارکنان_دولت در وضعیت قرمز تیره در #قوچان

  • کد خبر : 2311
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
⭕️ #عدم_اجرای #دورکاری_کرونایی #کارکنان_دولت در وضعیت قرمز تیره در #قوچان
🔺این روزها شهرستان قوچان با طغیان بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند و در رنگ بندی کرونایی سامانه ماسک نیز به رنگ قرمز تیره تبدیل شده است اما متاسفانه یکی از مواردی که این روزها به چشم می خورد اجرا نشدن دستورالعمل‌ های دور کاری و شیوه نامه رنگ بندی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا کشور و استان در سطح ادارات شهرستان قوچان است.

به گزارش قوچان خبر؛ 🔺پیامهای ارسالی به کانال بزرگ #قوچان_خبر حکایت از #گلایه اکثر کارکنان دستگاههای اجرایی و دولتی شاغل در ادارات قوچان و خانواده های آنها از #مدیر_عالی_دولت و #مدیریت_ستاد_کرونا_شهرستان دارد که چرا اکثر مدیران از اجرای دستور العمل مصوب ستاد ملی کرونا که عملا قانون است و لازم الاجرا، اجتناب می کنند

🔺متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که مدیران به صورت سلیقه ای عمل کرده و در اکثر ادارات قوچان کارکنان با صد در صد نیرو در حال فعالیت هستند و به هیج وجه این قانون در سطح شهرستان اجرا نمی شود.

🔺قانونی که به صراحت اعلام کرده که در وضعیت قرمز (قوچان دروضعیت قرمزتیره) باید کارکنان دستگاههای اجرایی غیر ضرور با کاهش کارکنان و با دو سوم نیرو فعالیت داشته باشند و چنانچه اگر مدیران دستگاه ها و مسئولان مربوط ، این محدودیت ها را رعایت نکنند مجازات می شوند

🔺سئوال اینجاست که مگر نه اینکه مدیران باید قانونمند ترین افراد جامعه باشند پس چرا اول از مجموعه تحت امر خود شروع نمی کنند و قانون را اجرایی نمی کنند؟

🔺مگر نه اینکه کارکنان دولت نیز خانواده دارند و اگر خدای ناکرده یکی در محل کار به کرونا مبتلا شود به راحتی همه اعضای خانواده وی نیز مبتلا خواهند شد؟

🔴🔴 #تلنگر :
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔰 امیدواریم ریاست و اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان از مدیران دولتی شروع کنند و حداقل کار ممکن تصویب اجرای مصوبه ستاد کرونا یعنی مجاب کردن مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به اجرای قانون مصوب شده تا حداقل دغدغه کارکنان و خانواده های آنها نیز تامین شود.

🔰 قوچان خبر نیز به واسطه وظیفه ذاتی خود یعنی اطلاع رسانی موثق سعی خواهد کرد با پیگیری میدانی در سطح ادارات شهرستان در روزهای آینده چگونگی مدیریت مدیران دستگاههای اجرایی را به اطلاع شهروندان قوچان برساند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.