افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
امام‌جمعه قوچان مطرح کرد:

دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات ریاست جمهوری است

  • کد خبر : 1148
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات ریاست جمهوری است
هراتی مطلق گفت: امروز دشمن با تمام قوا به صحنه آمده تا مردم را نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بدبین کند اما مردم بار دیگر حضور باشکوهی در این برهه زمانی خواهند داشت.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: امام راحل همیشه دغدغه نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند و نکات ارزنده‌ای را در وصیت‌نامه خود بیان نمودند که برای امروز جامعه ارزشمند است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) درباره انتخاب رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بیان کرد: امام و رهبری بارها مردم را به حضور پرشور و حداکثری و انتخاب اصلح در عرصه انتخابات دعوت کرده‌اند پس حضور در پای صندوق‌های رأی تیری به قلب دشمن خواهد بود.

امام‌جمعه قوچان بابیان قسمت دیگری از وصیت‌نامه امام رحل و تأکیدات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی درباره شورای نگهبان، تصریح کرد: شورای نگهبان حافظ انقلاب اسلامی و نگهبان آن است اما کسانی با وارد نمودن هجمه به این نهاد مقدس انتظار کار دیگری از آن دارد درصورتی‌که امام(ره) فرمودند که شورای نگهبان نباید تحت تأثیر جریانات قرار بگیرد.

هراتی مطلق تأکید کرد: امروز دشمن با تمام قوا به صحنه آمده تا مردم را نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بدبین کند اما مردم بار دیگر حضور باشکوهی در این برهه زمانی خواهند داشت.

وی یادآور شد: مردم باید فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند زیرا ۴ سال وظیفه سیاست‌گذاری و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها را بر عهده خواهد داشت.

خطیب جمعه قوچان با توصیه به هواداران و داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: باید همه اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و داوطلبان نیز به‌منظور اثبات خود دیگران را نفی نکرده و تهمت و افترا به یکدیگر نزنند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.