افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5
عضو فقهای شورای نگهبان:

رئیس جمهور باید مدیر، مدبر و خداترس باشد

  • کد خبر : 1154
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
رئیس جمهور باید مدیر، مدبر و خداترس باشد

به گزارش قوچان خبر؛ آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان در مراسم شب شهادت امام جعفر صادق علیهم‌السلام در آستان مقدس امام‌زاده سلطان ابراهیم بن موسی الکاظم(ع) اظهار کرد: امروز کشور در امنیت و آسایش به سر می‌برد و اگر بخواهیم جمهوری اسلامی ادامه پیدا کند باید مردم با شور و شعور […]

به گزارش قوچان خبر؛ آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان در مراسم شب شهادت امام جعفر صادق علیهم‌السلام در آستان مقدس امام‌زاده سلطان ابراهیم بن موسی الکاظم(ع) اظهار کرد: امروز کشور در امنیت و آسایش به سر می‌برد و اگر بخواهیم جمهوری اسلامی ادامه پیدا کند باید مردم با شور و شعور در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
وی افزود: عده‌ای نمی‌خواهند این شور و شعور به رخ دشمنان کشیده شود و در فضای حقیقی و غیرحقیقی و مجازی مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی مأیوس می‌کنند.
عضو فقهای شورای نگهبان بابیان اینکه مردم باید در انتخابات دقت کنند و وعده‌های پوچ و توخالی که تنهای برای فریب دادن است در فکر و رأیشان اثر نگذارد، تصریح کرد: فشار اقتصادی فراوانی از ناحیه تحریم‌ها و سوء مدیریت‌ها وارد است اما نباید از چاله به چاه بیفتیم.
آیت‌الله مدرسی یزدی با تأکید بر اینکه باید با بصیرت در ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی حاضرشده و به بهترین کاندیدا رأی بدهیم، بیان کرد: شخصی باید در رأس قوه مجریه قرار بگیرد که مدیر،مدبر، توانا، امانت‌دار، خداترس و شجاع باشد و مردم نشان خواهند داد که بهترین فرد دارای صلاحیت و مناسب و آگاه به مسائل داخلی و خارجی چه کسی خواهد بود.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی یادگار امام صادق(ع) است و امام خمینی(ره) به‌عنوان یک فقیه فقه جعفری قیام کرد، گفت: مردم به دعوت هرکسی حاضر نیستند جان خود را فدا کنند اما وقتی یک مرجع عادل فقیه آنان را دعوت می‌کنند برای حضور در جبهه‌ها حاضر می‌شوند.

عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: متأسفانه عده‌ای در داخل قدرشناس مذهب، ولایت و جمهوری اسلامی نیستند درصورتی‌که قدرتی بالاتر از قدرت اسلام و سیدالشهدا علیهم‌السلام وجود نداشت که توانست کشور جمهوری اسلامی ایران را که در حلقوم استعمار فرورفته بود را بیرون کشیده و آزاد کند.

آیت‌الله مدرسی یزدی بزرگ‌ترین جهت وجودی امام صادق علیهم‌السلام را بعد علمی حضرت دانست و خاطرنشان کرد: محققان و فیلسوفان باید سال‌ها به تفکر و تحقیق و بررسی بپردازند تا بتوانند گوشه‌ای از ظرایف و نکات امام صادق علیهم الاسلام را در حوزه‌های گوناگون درک نمایند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.