افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
4

پس از #سالها_فراموشی مرقد مطهر #آیت_الله_آقانجفی_قوچانی، ساماندهی شد

  • کد خبر : 1287
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
پس از #سالها_فراموشی مرقد مطهر #آیت_الله_آقانجفی_قوچانی، ساماندهی شد
پس از سالها فراموشی مفاخر، عالمان و افتخارات قوچان در اذهان مدیران ومسئولین ارشد مزار آیت ا... آقانجفی قوچانی ساماندهی خواهد شد

به گزارش قوچان خبر؛  پس از سالها فراموشی مفاخر، عالمان و افتخارات قوچان در اذهان مدیران ومسئولین ارشد و دستگاههای متولی و اجرایی شهرستان قوچان در اقدامی پسندیده و قابل تحسین از حجت‌الاسلام هراتی‌ مطلق #امام_جمعه_بومی_قوچان ظهر روز سه شنبه ۲۵ خرداد مرقد مطهر آیت ا… آقانجفی قوچانی شستشو و غبارروبی شد

🔺امام جمعه قوچان در حاشیه این مراسم گفت: شستشو و غبار روبی، تعمیر چراغهای برق، مفروش نمودن مرقدمطهر این عالم ربانی انجام شد و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک این مزار نورانی با ویژه برنامه‌های فرهنگی پذیرای عاشقان اجداد این عالم بزرگ خواهد بود.

🔰 #تلنگر
👇👇👇👇👇👇👇👇
📌قدر زر زرگر شناسد ، قدر گوهر گوهری 🌺
🔺یکی از برکات حضور #مدیران_بومی_و_اصیل_قوچانی بعنوان مسئول در پست های مدیریتی کلان درشهرستان جان دوباره بخشیدن به تاریخ کهن و ریشه دار و فراموش شده قوچان است که این مهم نه به واسطه پست بلکه بخاطر عِرق زادگاه انجام می شود.
امیدواریم هرچه زودتر شاهد حضور مدیران ارشد و اجرایی بومی و اصیل قوچانی در سطح ارشد و کلان شهرستان باشیم تا #قوچان_کهن و فراموش شده به جایگاه واقعی خود بازگردد.

#مدیران_اصیل_و_بومی_قوچانی
#قوچان_مهدمفاخر_و_عالمان

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.