افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6
امام‌جمعه قوچان:

شورای نگهبان دیده‌بان انقلاب است / حماسه ۳۰ تیر مردم قوچان گرامی داشته می‌شود

  • کد خبر : 1785
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
شورای نگهبان دیده‌بان انقلاب است / حماسه ۳۰ تیر مردم قوچان گرامی داشته می‌شود
هراتی مطلق گفت: شورای نگهبان یکی از شوراهای حافظ و نگهبان انقلاب بوده که باوجود همه هجمه‌ها، به‌عنوان دیده‌بان انقلاب از ورود افرادی که به دنبال تیشه زدن به ریشه انقلاب هستند برای تصدی و سکان‌داری در نظام، جلوگیری می‌کند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای قبای قوچان اظهار کرد: ۲۶ تیرماه شورای نگهبان به امر امام امت تشکیل شد و این شورا یکی از شوراهایی بوده است که حافظ و نگهبان این انقلاب به شمار می‌آید.

وی با یادآوری اینکه در برخی از انتخابات افرادی به دنبال تیشه زدن به ریشه این انقلاب هستند اما دیده‌بان انقلاب با نظارت استصوابی خود نگذاشته است این افراد وارد نظام شده و سکان‌دار آن شوند، تصریح کرد: معمولاً شورای نگهبان آماج حملات به‌ویژه توسط منافقین، سلطنت‌طلبان می شود اما گاهی این حملات توسط افراد خودی و از درون نظام صورت می گیرد.

خطیب جمعه قوچان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است، افزود: گاهی فردی به رفتار شورای نگهبان نقد دارد که این مشکلی نیست اما نقد با توهین و تضعیف بسیار متفاوت است.

هراتی مطلق با اشاره به ۲۷ تیر ۶۷ سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط امام راحل، گفت: جنگ در بستر میدان فیزیکی تمام‌شده اما در عرصه فرهنگی و مجازی این جنگ ادامه دارد زیرا اسرائیل و آمریکا همان اسرائیل و آمریکا بوده و مبارزه با استکبار و امپریالیسم جهانی ادامه پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: فرهنگ مبارزه با آمریکا امروز در میان مردم نفوذ پیداکرده و با گوشت و پوست و خون خود مبارزه می‌کنیم.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به حماسه ۳۰ تیر مردم قوچان در تشییع باشکوه مرحوم کافی در این شهرستان، گفت: متأسفانه این روز تاریخی مورد غفلت قرارگرفته درصورتی‌که فریاد انقلابی مردم قوچان در این روزبه گوش همه مردم کشور رسانده شد و مقدمه‌ای برای ۳۰ دی سال ۵۷ بود.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.