افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
6

افتتاح پروژه پل نشاط قوچان حداکثر تا هفته دولت

  • کد خبر : 1917
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
افتتاح پروژه پل نشاط قوچان حداکثر تا هفته دولت
🔺در جلسه اختصاصی تعیین تکلیف پروژه‌های بلاتکلیف حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نماینده شهرستان قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی صورت پذیرفت

به گزارش قوچان خبر؛ علی آذری نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با همراهی محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن بازدید به تعیین تکلیف پروژه‌های بلاتکلیف حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پرداختند.

🔺اتمام و به بهره برداری رساندن پروژه پل نشاط حداکثر تا هفته دولت و هیچ گونه عملیات عمرانی و روشنایی در این پروژه باقی نماند.
🔺یک هزار تن قیر جهت آسفالت راه های روستایی در اختیار راهداری شهرستان قوچان قرار گیرد که از این میزان ۵۰۰ تن قیر ظرف یک هفته و مابقی نهایتا تا نیمه شهریور ماه (۱۵ شهریور ) تحویل راهداری قوچان شود.
🔺مدیر کل استان تمهیدات و تجهیزات لازم را جهت آماده سازی مسیر آسفالت روستایی جهت شهرستان تحصیل نماید که پیگیری جذب موارد فوق بر عهده مدیر شهرستان خواهد بود.
🔺نماینده شهرستان قوچان متعهد گردید تا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از منابع در اختیار خود را جهت توسعه زیر ساخت های شهرستان علی الخصوص راههای روستایی قرار دهند.
🔺اداره کل راهداری استان متعهد گردید راه روستایی مشکانلو را تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ آسفالت و آماده بهره برداری نمایند.

 

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=1917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.